فعالیت ۳۷ باب کانون فرهنگی هنری در مساجد شهرستان کیار

حسن ‌زاده گفت: در شهرستان کیار ۳۷ باب کانون فرهنگی هنری در مساجد شهری و روستایی تاسیس شده و مشغول فعالیت می باشند.

«محمدرضا حسن ‌زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: در شهرستان کیار ۳۷ باب کانون فرهنگی هنری در مساجد شهری و روستایی تاسیس شده و مشغول فعالیت می باشند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کیار ادامه داد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کیار همکاری لازم با کانون های فرهنگی هنری در برگزاری برنامه های فرهنگی، مذهبی، ورزشی و ... را در دستور کار خود قرار داده است.

 

وی با تصریح بر اینکه جذب نوجوانان و جوانان به مساجد کار بسیار ارزشمندی است، افزود: جذب نوجوانان و جوانان باید مورد توجه بیشتری قرار گرفته و کتابخانه های مسجد نیز باید بیش از بیش فعال شوند.

 

حسن ‌زاده با تاکید بر اینکه ظرفیت های بالقوه زیادی در زمینه های مختلف فرهنگی و هنری در شهرستان کیار وجود دارد افزود: کانون های فرهنگی هنری که درخواست تشکیل گروه های سرود را دارند می توانند از مربیان معرفی شده اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کیار بهره مند شوند.

 

وی با اشاره به برگزاری کلاس های طرح اوقات فراغت در تابستان امسال به خوبی در کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان کیار برگزار شد، افزود: از کانون های برتر در اجرای طرح اوقات فراغت تابستان ۱۴۰۱ در شهرستان کیار تجلیل می شود.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کیار با اشاره به اینکه کانون های فرهنگی هنری مساجد در برنامه های مواسات و همدلی و کمک های مومنانه نقش آفرینی کردند افزود: این فعالیت ها باعث تقویت روحیه همدلی بین ملت شد.

 

کد خبر 1226429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha