انفاق بیش از ۲میلیارد تومانی حامیان ایتام و محسنین در سوادکوه

عابدی فیروزجایی گفت: حامیان طرح اکرام ایتام و فرزندان محسنین ۲ میلیاردو ۹۷۹ میلیون تومان به جامعه هدف شهرستان سوادکوه کمک کردند.

علیرضا عابدی فیروزجایی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، با بیان اینکه در سوادکوه ۷۷۵خانوار تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره مند هستند، اظهار کرد: رفع مشکلات معیشتی و تامین هزینه ادامه تحصیل ایتام و محسنین یکی از ماموریت های کمیته امداد است که با همراهی خیرین و حامیان معنوی محقق می شود.

 

 رئیس کمیته امداد شهرستان سوادکوه گفت: طرح اکرام و محسنین، یکی از طرحهای ماندگار این نهاد در راستای دستگیری از نیازمندان است .

 

عابدی فیروزجایی افزود: در شهرستان سوادکوه  تعداد ۲۷۴ فرزند نیازمند وجود دارد که از حمایت  هزار و ۸۵۰ حامی به صورت کمک های  نقدی و غیر نقدی  بهره مند می‌شوند .

 

وی گفت: حامیان از قشر فرهنگیان، بسیجیان، زنان خانه دار، کارمندان، اصناف و بازاریان، دانشجویان و دانش آموزان هستند که با قبول سرپرستی فرزندان نیازمند این شهرستان  تا کنون مبلغ ۲ میلیاردو ۹۷۹ میلیون تومان کمک مالی نموده اند .

 

عابدی فیروزجایی افزود: این کمک های نقدی حامیان بدون واسطه و مستقیم به کارت فرزند معنوی انتخاب شده واریز و مساعدت‌های نقدی با هماهنگی امداد در بخش های درمانی، مسکن، تحصیلی، جهیزیه و... تحویل خانواده ها می شود.

 

کد خبر 1226446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha