پیشرفت ۷٠درصدی پارک ۱۲ هزار متری «غدیر» در محله خیرآباد ورامین در کمتر از ۱٠٠ روز

شهردار شهرستان ورامین گفت: پیشرفت ۷٠درصدی پارک ۱۲ هزار متری غدیر در محله خیرآباد ورامین در کمتر از ۱٠٠ روز صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران، صبح امروز چهارشنبه(۴ مهرماه) علیرضا مومنی شهردار ورامین با همراهی مجتبی مومن زاده معاونت فنی و عمران و مصطفی نظری رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ورامین با حضور در محل احداث پارک غدیر از این پروژه بازدید به عمل آوردند.

 

شهردار ورامین در این راستا اظهارداشت: در کمتر از ۱٠٠ روز از زمان کلنگ زنی این پروژه شاهد پیشرفت ۷٠ درصدی پروژه پارک غدیر در محله خیرآباد هستیم و تمام سعی ما این است که در زمان معین  این پارک به بهره برداری برسد.

 

وی افزود: پیست دوچرخه سواری در راستای استفاده مردم و توسعه ورزش همگانی و همچنین احداث غرفه های مختلف برای اشتغال زایی از ویژگی هایی است که در کنار دیگر موارد در این پارک مدنظر قرار گرفته است.

 

مومنی تصریح کرد: با توجه به نامگذاری این پارک به نام غدیر، اِلِمان غدیر خم نیز در این پارک ۱۲ هزار متری نصب می شود تا شاهد چهره بصری مناسب فرهنگی، اجتماعی و مذهبی در آن باشیم.

 

وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از استاندار محترم تهران،فرماندار ویژه شهرستان و مجموعه اعضای شورای شهر گفت: در خصوص احداث پارک غدیر با قوت، قدرت، دقت و سرعت پیش می رویم و امیدواریم بتوانیم با افتتاح این پارک دِین خود را به مردم  در نخستین سال مدیریت خود ادا کنیم.

 

گفتنی است، عملیات احداث پارک غدیر محله خیرآباد به مساحت ۱۲ هزار در ۲۷ تیر ماه اغاز شد و حالا در کمتر از ۱٠٠ روز شاهد پیشرفت ۷٠ درصدی است، اعتبار این پروژه با اضافه شدن برخی موارد به ۱۵ میلیارد تومان رسیده و مکان آن در انتهای خیابان بهرام مصیری است.

 

کد خبر 1226451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha