«بافت گشت» کاشان ویژه خانواده طلاب علوم دینی برگزار شد

مدیر فرهنگ‌سرای فیض کاشانی از برگزاری «بافت گشت» کاشان ویژه خانواده طلاب علوم دینی این شهرستان خبر داد.

امیرحسین عبدلی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شمال استان اصفهان گفت: برنامه «بافت گشت» کاشان ویژه خانواده طلاب علوم دینی در شهرستان کاشان برگزار شد.

 

مدیر فرهنگسرای فیض کاشانی افزود: این برنامه در ادامه برنامه‌های تور بافت گشت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان برگزار شد و خانواده طلاب با حضور در اماکن تاریخی که با هماهنگی فرهنگ‌سرای علامه فیض کاشانی انجام شد، اطلاعات مفیدی از جاذبه‌های گردشگری و تاریخی کاشان به دست آوردند.

 

عبدلی ادامه داد: در این برنامه که به منظور معرفی جاهای دیدنی و تاریخی کاشان انجام شد، ۵۰ نفر از طلاب و خانواده های آن ها از جاذبه های تاریخی کاشان دیدن و با توضیحاتی که توسط مهدی گودرزی از راهنمایان آثار تاریخی ارائه شد، اطلاعاتی را کسب کردند.

 

مدیر فرهنگسرای فیض کاشانی افزود: خانه تاریخی طباطبایی، حمام سلطان امیراحمد، کوچه آشتی کنان، آب انبار کوشک صفی، آب انبار خان و مسجد آقا بزرگ از جمله بناهای تاریخی بود که طلاب و خانواده های آن ها دیدن کردند.

 

عبدلی ادامه داد: علاقه‌مندان به بازدید گروهی از آثار تاریخی شهر کاشان می‌توانند با تماس با فرهنگ‌سراهای سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان در این برنامه با «بافت گشت» همراه باشند.

کد خبر 1226455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha