پیشرفت فیزیکی ۳۳۶ واحد ویلایی طرح نهضت ملی مسکن سیب و سوران به حدود ۲۰ درصد رسید

رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان سیب وسوران گفت: در حال حاضر ۳۳۶ واحد ویلایی طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان با متوسط پیشرفت فیزیکی حدود ۲۰ درصد در دست ساخت است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، عبدالعلیم درازهی با بیان اینکه طرح نهضت ملی مسکن یکی از برنامه‌های اصلی دولت است که می‌تواند مشمول تمامی اقشار جامعه فاقد مسکن شود، اظهار داشت: عملیات ساخت واحدهای مذکور در سالجاری آغاز شد و در حال حاضر از پیشرفت فیزیکی مطلوبی نیز برخوردار است.


وی ادامه داد: به منظور اجرای هر چه سریعتر طرح نهضت ملی مسکن در سیب و سوران در افق چهار ساله، 107 هکتار زمین در این شهرستان تامین شده است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

 

رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان سیب وسوران تاکید کرد: در این راستا تمامی متقاضیان واجد شرایط این شهرستان می توانند از زمین رایگان برای ساخت واحدهای ویلایی طرح نهضت ملی مسکن بهره مند شوند.

 

درازهی تصریح کرد: تاکنون 2 هزار و 436 متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان اقدام به نام نویسی در سامانه ثمن کرده اند که در مجموع 644 نفر تاکنون تایید نهایی شدند.

 

وی افزود: از مجموع تایید شدگان این طرح در سیب و سوران ساخت واحدهای مسکونی 336 نفراز ابتدای سالجاری آغاز گردیده و مابقی نیزدر مرحله تخصیص به پروژه و افتتاح حساب قرار دارند.

کد خبر 1226456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha