نقش آفرینی بانوان در انقلاب اسلامی بیش از دفاع مقدس قابل روایت است

حجت الاسلام قمی با اشاره به اهمیت جایگاه بانوان در تربیت نسل فردا گفت: نقش آفرینی بانوان در انقلاب اسلامی بیش از دفاع مقدس قابل روایت است.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری شبستان به قم، « حجت الاسلام محمد قمی» با حضور در هشتمین نشست پیشرفت بانوان که چهارشنبه ۴ آبان در قم برگزار شد گفت: نقش بانوان و روایت سازی این نقش در جریان انقلاب اسلامی اهمیت اساسی دارد‌.

 

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی افزود: خداوند بعضی چیزها را این گونه طراحی کرده مثل مسأله زن که خیلی تجلی عجیبی از حق است و درست نسبت گرفتن با او برترین نعمت الهی است.

 

وی با اشاره به اینکه ابلیس بر روی انسان ها برنامه ریزی می کند اظهار کرد: این مسأله را اگر بخواهیم نظری واکاوی کنیم هم فرهیختگان صاحب نظر و هم حرف در این زمینه زیاد است، اما اجمالا مرور کوچک شاید بد نباشد. اینکه بانوان بیش از نیمی از جامعه هستند، اصلا کم اهمیت نیست، اینکه بر نیم دیگر جامعه اثرگذارند هم فقط مسأله نیست.

 

به گفته وی، بانوان نسل فردا را تربیت می کنند، اگر فردا مهم است و اگر به آخرالزمان نزدیک می شویم باید به این مهم توجه شود.

 

وی با اشاره به اینکه اگر اتفاقاتی در آینده نه چندان دور در راه است حضور بانوان را باید جدی بگیریم اظهار کرد: نقش آفرینی بانوان بیش از اینکه در دفاع مقدس قابل روایت باشد در انقلاب اسلامی قابل روایت است.

 

وی با عنوان اینکه در انقلاب اسلامی باید نقش زنان را سرود بیان کرد: دشمن را دست کم نگیریم او در نقش آفرینی برای اضمحلال حیات بشر بانوان را هدف قرار داده است.

 

حجت الاسلام قمی عنوان کرد: مسأله، هویت و آشفتگی هویتی امروز ما است، ما در حوزه بانوان بهم ریختگی و آشفتگی داریم. در به تصویر کشیدن الگوی سوم متأسفانه خوب عمل نکردیم.

 

وی ادامه داد: باید ببینیم کل زحمات ما در سازمانهای مختلف چند درصد جامعه را دربر می گیرد.

 

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان البرز خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در اجلاس زنان و بیداری اسلامی فرمودند: «دشمن صدسال است دارد تلاش می کند و فرمودند اگر زنان بیدار شوند و به میدان بیایند حرکت اسلامی تأثیر مضاعف و ویژه خواهد داشت».

 

 

کد خبر 1226497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha