ضرورت تعیین تکلیف بازنشستگان فرهنگی آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد خواستار تعيين تکلیف بازنشستگان فرهنگی جهت برقراری حقوق آنان شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، نشست هم اندیشی رئیس سازمان بازنشستگی استان کهگیلویه و بویراحمد و معاونت پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان امروز (۴ آبان ماه) در راستای تعامل بهتر یرای خدمت به بازنشستگان برگزار شد.

 

«ایمان سبحان نژاد» در این نشست، گفت: بازنشستگان فرهنگی سرمايه های اصلی جامعه هستند که عمر پر برکت خود را صرف تعلیم و تربیت افراد جامعه کرده اند.

 

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد به مشکلات معیشتی فرهنگیان اشاره کرد و گفت: بازنشستگان فرهنگی با حداقل حقوق و با شرایط سخت زندگی می کنند که نیازمند  توجه بیشتر به این قشر تاثیر گذار جامعه هستیم.

 

وی با بیان اینکه تا پایان شهریورماه سال جاری بیش از ۶۰۰ نفر در استان  کهگیلویه و بویراحمد بازنشسته شده اند، ادامه داد: پرونده این همکاران به صندوق بازنشستگی جهت برقراری حقوق ارسال شده است.

 

در این نشست مدیر صندوق بازنشستگی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: خدمت به بازنشستگان فرهنگی که سال های عمر خود را در عرصه تعلیم و تربیت گذرانده، کاری ارزشمند است.

 

«محمد تقی جلیلی» خواستار تسریع در ارسال پرونده بازنشستگان فرهنگی به صندوق بازنشستگی شد و گفت: هر وقت پرونده ها ارسال شود، برقراری حقوق انجام خواهد شد.

 

وی به بیمه درمان فرهنگیان اشاره کرد و گفت: بیمه درمانی بازنشستگان از طریق بیمه آتیه سازان انجام می گیرد و اخیرا بیمه اکمل نیز برای بازنشستگان راه اندازي شده که در صورت تمایل استفاده از این بیمه، خدمات بهتر و جامع تری می توانند دریافت کنند.

کد خبر 1226512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha