جلسات خانگی قرآن فراگیرترین ابزار گسترش معارف قرآنی در میان آحاد مردم است

طاهری در آئین اهدای پرچم برگزاری جلسات خانگی قرآن کریم به محله کارشناسان و نیار گفت: جلسات خانگی قرآن فراگیرترین ابزار گسترش معارف قرآنی در میان آحاد مردم است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اردبیل به نقل از روابط عمومی فرهنگ وارشاد اسلامی استان اردبیل، آئین اهدای پرچم برگزاری جلسات خانگی قرآن کریم به محله کارشناسان و نیار با حضور «مهدی طاهری» معاون قرآن وعترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل «علی حسن زاده» مسئول قرارگاه فرهنگی اجتماعی حضرت فاطمه الزهرا (س) برپا شد.

 

«مهدی طاهری» در این مراسم گفت: جلسات خانگی قرآن ساده‌ترین، پرکاربردترین، با قدمت‌ترین و فراگیرترین ابزار گسترش معارف قرآنی در میان آحاد مردم است و به نظر می‌رسد در ده‌های اخیر آن طور که در خور بوده به این نهاد فرهنگی پرداخته نشده است.

 

معاون قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در این طرح به پایگاه اینترنتی https://jkqk.ir مراجعه کنند.

 

این مقام مسئول اعلام داشت: از عموم مردم علاقمند به حوزه دین و اندیشه اسلامی دعوت می شود تا با مشارکت در این طرح نسبت به توسعه جلسات خانگی قرآن کریم در استان اقدام کنند.

 

طاهری افزود: این جلسه قرآنی خانگی 10سال هست که به همت خانم غیبتی از مربیان فعال وعلاقمند به توسعه وآموزش قرآن کریم در محله کارشناسان و نیار برگزار می شود.

 

کد خبر 1226525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha