دشمن به دنبال ناکارآمد جلوه دادن نظام است

اعلایی گفت: دشمنان می کوشند با تمرکز روی برخی مسائل و توجه دادن به یکسری نداشته ها، مردم را به این باور برسانند نظام از کارآمدی لازم برای اداره کشور برخوردار نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «محمدمهدی اعلایی» در مراسم تکریم و معارفه بازرس کل استان قزوین که امروز (چهارشنبه ۴ آبان) در سالن اجتماعات دادگستری قزوین برگزار شد، بیان کرد: مقام معظم رهبری در سال های گذشته در بیانات شان به صراحت اشاره کردند تمام دستگاه های سخن پراکنی نظام سلطه و تدابیر سران آنها برای مقابله با ما، تلاش در جهت القای مفهوم ناکارآمدی حاکمیت به مردم است و آنها می کوشند با تمرکز روی برخی مسائل و توجه دادن به یکسری نداشته ها، مردم را به این باور برسانند نظام از کارآمدی لازم برای اداره کشور برخوردار نیست.

 

استاندار قزوین ادامه داد: با توجه به این امر این موضوع در سایه مدیریت اذهانی که با رسانه های دشمن تقویت می شد و با اقداماتی در فضاهای مدیریتی داخل کشور، شکل گرفت.

 

وی در ادامه عنوان کرد: ما در نوع مدیریت در اطلاع رسانی در خصوص فساد و پرداختن به موضوع فساد و بیان دیدگاه ها، جامعه را بیشتر از آنچه در نظام اداری و اجرایی فساد وجود دارد باورمند به وجود فساد در ارکان اجرایی کردیم.

 

اعلایی اعلام کرد: نیاز است تدبیر و دقت بیشتری در بیان موضوعات صورت گیرد و انچه باید مورد توجه باشد این است که مردم به این باور برسند جریان ناظر در کشور اقدام لازم را برای جلوگیری از فساد دارد.

 

وی خاطرنشان کرد: باید این باور را در بین مردم ایجاد کرد نظام کارآمد بوده و در مدیریت فضای خدمتی در میان امواج متلاطم مکرها به خوبی در مسیر اداره کشور پیش می رود.

 

کد خبر 1226534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha