رقابت ۱۴ قصه گو در مرحله استانی دومین دوسالانه قصه گویی«نهال امید» در زنجان

رحمانی زاده از رقابت ۱۴ قصه گوی راه یافته به مرحله استانی دومین دوسالانه قصه گویی«نهال امید» روز یکشنبه ۸ آبان ماه در زنجان خبر داد.

حسن رحمانی زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان اظهار کرد: دوسالانه قصه گویی «نهال امید» با همت کتابداران نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با هدف ترویج سنت قصه گویی، گسترش خدمات جنبی کتابخانه‌ها و ایجاد انگیزه مطالعه در سه سطح استانی، منطقه ای و ملی برگزار می شود.

 

معاون امور کتابخانه ای نهاد کتابخانه های عمومی استان زنجان  ادامه داد: در این دوسالانه که با شعار «قصه خوب؛ نسل خوب» آغاز بکار کرده، موضوعاتی چون «مسائل روز جامعه»، «موضوعات آزاد»، «سبک زندگی ایرانی اسلامی»، «شعار سال؛ تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین» (موضوع ویژه) به عنوان موضوعات محوری درنظر گرفته شده است.

 

وی با بیان اینکه تمامی محورهای فوق با رویکرد انگیزشی، امیدآفرینی، هویت بخشی و توجه به معنویت و اخلاق تعیین شده است، گفت: مرحله استانی این دوسالانه با رقابت 14 قصه گوی راه یافته به این مرحله اجرا می شود و از بین شرکت کنندگان سه نفر به عنوان برگزیده به مرحله منطقه ای راه می یابد.

 

این مسئول خاطرنشان کرد: مراسم اختتامیه و تجلیل از برترین ها روز یکشنبه 8 آبان ماه امسال در سالن اجتماعات کتابخانه سهروردی زنجان برگزار خواهد شد.

کد خبر 1226540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha