سرمایه گذاری خوب و بجا سبب آبادانی شهر می شود

مخلص الائمه با اشاره به اینکه بحث سرمایه گذاری باید یک جریان زنده، مستمر و پویا باشد، گفت: این مهم سبب می شود تا سرمایه گذار احساس امنیت بیشتری داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، «فرزاد مخلص الائمه» امروز (4 آبان) در همایش فرصت های سرمایه گذاری که در فرهنگسرای شهر اراک برگزار شد، با اشاره به تقارن این همایش با هفته اراک، گفت: در استان مرکزی به لطف الهی فضای همدلی خوبی در سطوح مختلف ایجاد شده که بستر مناسبی برای فعالیت های اجتماعی و سرمایه گذاری است.

 

استاندار استان مرکزی با اشاره به اینکه این همدلی و هم افزایی امنیت سرمایه گذاری را دو چندان می کند، ادامه داد: تحریم های ظالمانه شرایط سرمایه گذاری را تحت الشعاع قرار می دهد ولی این همدلی و هم افزایی در مرتفع کردن این مشکل موثر خواهد بود.

 

وی به رفع موانع و نگرانی هایی در حوزه صنایع و صنایع مادر در استان و کلانشهر اراک اشاره کرد و گفت: جا دارد از اقدام خوب شهرداری بابت این ابتکار عملشون در این مقطع زمانی قدردانی کنیم.

 

این مقام مسئول اضافه کرد: قابل توجه سرمایه گذاران و هدلینگ ها و شرکت ها این است که تمام تدابیر برای پروژه های معرفی شده در این همایش اندیشیده شده و موانع سر راه این پروژه‌ها رفع شده است.

 

استاندار استان مرکزی ادامه داد: در استانداری تمهیدات دولتی را تضمین خواهیم کرد و فقط منتظر اعتماد وحضور گرم سرمایه گذاران است.

 

مخلص الائمه با اشاره به اینکه نمایشگاه بزرگ صنعت استان نیز همزمان با این همایش در حال برگزاری است، گفت: ظرفیت های خوبی در این نمایشگاه ارائه شده است که سرمایه گذاران و صاحبان صنایع می توانند از آن بهره مند شوند.

 

وی با اشاره به اینکه اراک به عنوان مرکز استان و در برگیرنده جمعیتی بالغ بر 50 درصد جمعیت کل استان، دارای ظرفیت های بالایی است، ادامه داد: شهرداری ها و شوراهای شهر های دیگر استان منجمله شهرهای بزرگ استان چون ساوه نیز می توانند با الگو گیری از این همایش برنامه هایی خوبی را در راستای جذب سرمایه گذار و فعالیت در زمینه های اقتصادی و شهری فراهم کنند.

 

استاندار استان مرکزی تاکید کرد: مرکز استان باید پیشران توسعه استان شود و با جذب و جلب سرمایه گذاران، شهرهای دیگر را تحت الشعاع قرار دهد.

 

مخلص الائمه بحث سرمایه گذاری را یک جریان زنده، مستمر و پویایی دانست و بیان کرد: این مهم سبب می شود تا سرمایه گذار احسال امنیت بیشتری داشته باشد و سرمایه گذاری خوب و به جا موجبات آبادانی شهر را فراهم نماید.

 

این مقام ارشد استان با اشاره به اینکه ماندگاری پزشکان خصوصا پزشکان غیر بومی در استان و شهر اراک صفر است، ادامه داد: اگر پزشکان و خانواده آنها  شاهد مراکز فرهنگی، آموزشی و تفریحی باشند در این شهر ماندگار می شود.

 

کد خبر 1226573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha