۵ چهره‌ قرآنی کرمانشاه  به فینال مسابقات سراسری قرآن راه یافتند

سهیلی،گفت:۵ نفر از برترین چهره‌های قرآنی استان کرمانشاه در دو بخش بانوان و آقایان در رشته اذان، دعاخوانی و همسرایی به فینال مسابقات سراسری قرآن راه یافتند.

ساحل سهیلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه با اشاره به نتایج مسابقات چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن،گفت:  با توجه به استعدادهای خوبی که کرمانشاه در حوزه قرآن دارد، باید متولیان به بحث آموزش علاقه‌مندان بیشتر توجه کند تا شاهد مسابقاتی در سطح بالاتر باشیم.

 

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه کرمانشاه افزود: در همه رشته‌های این دوره از مسابقات استعدادهای بسیار خوبی داشتیم که نیاز به توجه بیشتر از سوی متولیان هستند.

 

وی خاطر نشان کرد: در رشته دعاخوانی مسعود غلامی و در رشته اذان حامد نورایی و مسلم خشمین به عنوان برترین‌های این دوره از مسابقات به مرحله کشوری راه یافتند تا نماینده استان کرمانشاه باشند.

 

سهیلی تصریح کرد: در بخش بانوان و رشته دعاخوانی طاهره ایرانی و زهره باقری به فینال چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن راه  یافتند.

 

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه اظهارکرد: امسال فینال مسابقات رشته‌های دعاخوانی، اذان و مدیحه‌سرایی آذرماه جاری در قزوین برگزار و داوری رشته‌های حفظ، قرائت و ترتیل آبان‌ماه جاری برگزار خواهد شد و فینال مسابقات در اهواز برپا می‌شود.

 

کد خبر 1226574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha