سرمایه‌گذاران حمایت شوند

عباسی با بیان‌اینکه سرمایه‌گذاران در راستای سرمایه‌گذاری در طرح‌های اقتصادی،گردشگری، کشاورزی و ... حمایت شوند، گفت: زیرساخت‌های توسعه‌ای در شهرستان آستارا فراهم شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، «اسدالله عباسی» امروز(چهارشنبه، ۴ آبان) در جریان بازدید از طرح‌های سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری، اظهارکرد: حیران به عنوان نگین گردشگری گیلان و کشور، جایگاه ارزشمندی در اشتغال گردشگری و اقتصاد گیلان دارد.

 

استاندار گیلان به پتانسیل‌های گردشگری بندر آستارا اشاره کرد و افزود: حیران یکی از مناطق گردشگری و بکر بندر آستارا است که مورد توجه بخش خصوصی قرار گرفته است.

 

وی با بیان‌اینکه ۲۰۰ فرصت شغلی پایدار با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حیران ایجاد شده است، تصریح‌کرد: تالاب استیل عباس‌آباد و ساحل بندر آستارا از دیگر ظرفیت‌های گردشگری این شهرستان است که باید سرمایه‌گذاران را برای سرمایه‌گذاری در آنها و سایر مناطق ترغیب کنیم.

 

عباسی بر اجرای طرح توسعه گردشگری در تالاب استیل عباس‌آباد بندر آستارا تاکید کرد.

 

عالی‌ترین نماینده دولت در گیلان به مزیت‌های بندر آستارا در بخش کشاورزی اشاره کرد و گفت: کیوی و برنج از جمله محصولات آستارا هستند.

 

وی ادامه داد: ایجاد پایانه‌ای برای کامیون‌هایی که در شهر آستارا مشکل ایجاد کرده بودند، داده شد تا مشکلی پیش نیاید.

 

استاندار گیلان با تاکید بر ضرورت نوسازی و تحول در پایانه مرزی آستارا و نیز توسعه اشتغال بومی و همچنین ارتقای کشاورزی در این شهرستان، اظهارکرد: در مسیر اعتلای گیلان و ایران اسلامی باید از سرمایه‌گذاران حمایت کرد.

کد خبر 1226589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha