انتصاب سرپرست معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کاشان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان، محمدرضا رشیدی نوش آبادی را به عنوان سرپرست معاونت غذا و دارو این دانشگاه منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان طی حکمی محمدرضا رشیدی نوش آبادی را به عنوان سرپرست معاونت غذا و دارو دانشگاه منصوب کرد.



در بخشی از حکم کورش ساکی خطاب به سرپرست جدید معاونت غذا و دارو آمده است: با اتکال به خداوند متعال، با عنایت به تعهد، تخصص و تجربیات جنابعالی، به موجب این ابلاغ با حفظ پست سازمانی به عنوان سرپرست معاونت غذا و دارو دانشگاه منصوب می شوید.

 

در ادامه این حکم آمده است: با توجه به اهمیت ویژه غذا و دارو و نقش آن در حفظ سلامت آحاد جامعه و ارتباط با بحث های علمی، اقتصادی و مسائل فرهنگی، بی تردید ارتقاء سطح آن نیازمند همت جدی و توجه بیشتر می باشد. بنابراین متقضی است با تعامل مناسب با حوزه های مرتبط، جلب مشارکت اعضای محترم هیات علمی دانشگاه و بهره مندی از توان و تجارب کلیه صاحبنظران، مدیران و کارشناسان این حوزه علاوه بر تدبیر امور جاری، نسبت به امور ذیل اهتمام ویژه مبذول فرمائید.

 

دکتر محمدرضا رشیدی دارای دکترای داروسازی، استادیار دانشکده داروسازی گروه فارماکولوژی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی کاشان است.

کد خبر 1226674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha