پیکر شهدای حمله تروریستی در حرم حضرت شاهچراغ (ع) به خاک سپرده می شود

عزیزی با بیان اینکه تاکنون ۲۲ نفر در حمله تروریستی به حرم حضرت شاهچراغ (ع) مجروح شده اند و ۱۳ نفر به شهادت رسیده اند، گفت: پیکر شهدای این حمله تروریستی در صورت موافقت خانواده های آنها در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) به خاک سپرده می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، ابراهیم عزیزی، نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگاران درباره حمله تروریستی به حرم حضرت شاهچراغ (ع) گفت: ساعت 17 و 45 دقیقه امروز همزمان با نماز مغرب و عشا ضاربی مسلح با اسلحه کلاشینکف از مسیر باب الرضا به سمت حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) می رود و از بدو ورود شروع به تیراندازی به خادمان می کند. سپس از مسیر جنوب به شمال به سمت در شبستان حرم مطهر می رود و قصد داشته از در شبستان امام خمینی وارد حرم شود که اقدام به موقع یکی از خادمان حرم باعث جلوگیری از ورود فرد ضارب به داخل حرم و سمت نمازگزارن می شود.

 

وی در تشریح بیشتر جزئیات این حمله تروریستی گفت: ضارب در مسیر ورود به حرم هر فردی را که می بیند به آنها تیراندازی می کند و بعد از آنکه در شبستان امام خمینی (ره) را بسته می بیند از ورودی کفشداری ها به سمت ضریح رفته و به تعدادی از زوار که در ضلع شرقی ضریح مطهر پناه گرفته بودند، تیراندازی می کند و آنها را به شهادت می رساند.

 

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پس از تیراندازی ضارب به زوار در داخل ضریح؛ وی به سمت صحن برمی گردد که در این هنگام ماموران امدادی وارد عمل شده و وی را مجروح کرده و دستگیر می کنند.

 

عزیزی با بیان اینکه تاکنون 22 نفر در این حمله مجروح شده اند و 13 نفر به شهادت رسیده اند، گفت: تمامی مجروحان به بیمارستان منتقل شده اند و اقدامات برای تشخیص هویت شهدا نیز در حال انجام است.

 

وی با بیان اینکه یگ نفر به عنوان مهاجم داخل ضریح شده است، گفت: هویت و ملیت ضارب در حال بررسی است که بعد از انجام بررسی ها اعلام می شود.

 

عزیزی خاطرنشان کرد: پیکر شهدای این حمله تروریستی در صورت موافقت خانواده های آنها در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) به خاک سپرده می شود.

کد خبر 1226681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha