۴ شهید حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع) کودک هستند/ حال پنج نفر از مجروحان وخیم است

نماینده مردم شیراز در مجلس با بیان اینکه ۴ شهید حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع) کودک هستند، گفت: حال چهار تا پنج نفر از مجروحان وخیم است.

ابراهیم عزیزی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ (ع) گفت: ساعت۷ و ۴۵ دقیقه امشب فردی تروریست و مسلح به سلاح کلاشینکف با مقدار قابل توجهی فشنگ از باب الرضا وارد حرم حضرت احمدبن موسی (ع) می شود.

 


نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: فرد تروریست از همان در ورودی شروع به تیراندازی به خادمین و افرادی که در در ورودی که کار تفتیش و حفاظت را انجام می دادند کرده است و از همان جا یعنی از ضلع جنوبی حرم شروع به تیراندازی به افرادی که‌ در مسیرش بوده کرده است و قصد ورود به شبستان امام خمینی (ره) را که نمازگزاران در حال اقامه نماز جماعت بوده اند را داشته است که با هوشیاری یکی از خادمین در شبستان بسته می شود و این تروریست از ضلع شرقی حرم و درب اصلی که روبرو  ضریح مطهر است وارد می شود.

 

وی ادامه داد: ضارب از همان در که وارد می شود شروع به تیراندازی به همه زائران اطراف ضریح می کند و تعدادی از زائرین که پناه به ضریح مطهر آورده بودند را به رگبار می بندد و شروع به تیراندازی در اطراف ضریح می کند که در این هنگام مامورین انتظامی ضمن مجروح کردن، وی را دستگیر می کنند.


نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ضمن محکوم کردن این اقدام تروریستی خاطر نشان کرد: تاکنون ۱۳ نفر شهید و ۲۲ نفر مجروح شده اند که وضعیت چهار تا پنج نفر از محروحان نیز وخیم است. چهار نفر از شهدا کودک و یک نفر خانم هستند ضمن اینکه در بین محروحین نیز کودکان و زن وجود دارد.



عزیزی گفت: فرد تروریست که مجروح است هنوز مورد بازجویی قرار نگرفته است.

کد خبر 1226688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha