حمله  اغتشاشگران به کانون مساجد کرمانشاه

حجت الاسلام کلات پور ،گفت: براثر حمله دو نوجوان آشوبگر به کانون مساجد کرمانشاه، نگهبان دچار سوختگی شد.

حجت الاسلام «افشین کلات پور» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه با اشاره به حمله اغتشاشگران به یک کانون مسجد در کرمانشاه گفت: امروز دشمنان نظام اسلامی که در عرصه‌های مختلف دشمنی با نظام اسلامی، ناکام مانده‌اند، به هر بهانه‌ای و از هر حربه‌ای برای سلب آسایش و آرامش مردم و ایجاد ناامنی و آشوب بهره می‌گیرند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کرمانشاه، افزود: هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم و پیامبر عظیم‌الشان اسلام، تخریب مساجد، تعرض به بانوان محجبه کشور، وارد کردن خسارت‌های فراوان به اماکن و اموال عمومی و خصوصی، ضرب و شتم و به شهادت رساندن ماموران انتظامی و نیروهای مردمی و سایر اقدامات خرابکارانه در این آشوب‌ها، نشان داد که در پس شعارهای به ظاهر مردم‌پسند این گروه‌ها، واقعیت چیز دیگری است و آن هم به آشوب کشاندن و در نهایت تجزیه ایران است.

 

وی خاطر نشان کرد: دو جوان آشوبگر شب گذشته با پوشاندن صورتشان و پرتاب کوکتل مولوتوف به داخل کانون مسجدی واقع در ابتدای شهرک بعثت باعث ایجاد آتش سوزی در کانون شدند.

 

حجت الاسلام کلات پور تصریح کرد: در این حادثه، «علی اکبر میرزایی» نگهبان کانون که به همراه خانواده‌اش عهده دار حراست و نگهبانی از این مرکز بود، دچار سوختگی شدید شده و راهی بیمارستان شد و تنها اتاقک نگهبانی کانون نیز آسیب دیده است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کرمانشاه، گفت: همسر و دختر نگهبان کانون در حین خاموش کردن آتش و کمک رسانی از ناحیه دو دست دچار سوختگی شدند.

 

 

 

کد خبر 1226705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha