۴۵ درصد دانشجویان دانشکده کشاورزی از فضای خوابگاه بهره مند هستند

مدیر دانشکده کشاورزی شیروان گفت: در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ ، ۴۵ درصد دانشجویان دانشکده کشاورزی این شهرستان از فضای خوابگاه بهره مند هستند.

«قربانعلی رسام» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار کرد: امکانات خوابگاهی برای 200 دانشجوی دختر و 120 دانشجوی پسر فراهم شده است که در سال تحصیلی 1402-1401، 45 درصد دانشجویان دانشکده کشاورزی این شهرستان از فضای خوابگاه بهره مند هستند.

 

 

مدیر دانشکده کشاورزی شیروان عنوان کرد: فضای خوابگاه دانشکده دوهزار متر مربع است که در شرایط فعلی، دانشکده کمبود فضای خوابگاه ندارد و 80 دانشجوی غیربومی در این خوابگاه اسکان یافتند.

 

رسام با بیان اینکه 70 درصد دانشجویان این دانشکده غیربومی هستند خاطرنشان کرد: در دانشکده کشاورزی شیروان بیش از ۲۲۰ دانشجو  در ۱۳ رشته تحصیلی در سه مقطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد تحصیل می کنند؛ در این دانشکده ۲۰ نفر عضو هیات علمی ثابت و ۴۰ نفر مدرس فعالیت می کنند.

 

 وی تصریح کرد: اکثر دانشجویان دانشکده غیربومی و ساکن بجنورد، چناران، درگز و قوچان هستند و سعی کردیم تمام امکانات و خدمات از جمله خوابگاه و غیره برای آنان به نحو خوبی مهیا باشد تا کمبودی از لحاظ خدمات آموزشی و رفاهی احساس نشود.

 

شهرستان شیروان در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار گرفته که دانشکده کشاورزی شیروان در ۱۰ کیلومتری مسیر شیروان - بجنورد قرار دارد.

 

 

کد خبر 1226727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha