برگزاری دوره طراحی و اجرای مسابقات فرهنگی برای کودکان ونوجوانان در زنجان

حجت الاسلام کرمی گفت: به منظور توانمندسازی مبلغین خواهر و برادر و با توجه به اهمیت کار با کودکان و نوجوانان به صورت تخصصی دوره طراحی و اجرای مسابقات فرهنگی برای کودکان و نوجوانان در سطح استان زنجان برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام کرمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان از برگزاری دوره طراحی و اجرای مسابقات فرهنگی برای کودکان و نوجوانان خبر داد و اظهار کرد: برگزاری مسابقات و بازی های جذاب برای دانش آموزان به مناسبت‌های مختلف می‌تواند شور و هیجان غیرقابل توصیفی در مدرسه ایجاد کند.

 

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان ادامه داد: برگزاری مسابقات جذاب در جشن‌ها، مناسبت‌های مذهبی، ملی و غیره با اهداف آموزشی، سرگرمی، هنری، مذهبی و … می‌توانند به افزایش خلاقیت دانش آموزان، یادگیری نحوه انجام کار گروهی و آموزش آنان کمک کنند. انتخاب مسابقاتی با اهداف، طرح‌ها و ایده‌های جالب و جذاب می‌توانند خاطراتی به ‌یاد ماندنی را برای دانش ‌آموزان رقم زده و جشن‌های مدرسه را در مناسبت‌های مختلف به مراسمی سرگرم‌ کننده برای آنان تبدیل کنند .

 

وی در ادامه توجه به اهمیت کار با کودکان و نوجوانان مورد تاکید قرار داد و گفت: این دوره به منظور توانمندسازی مبلغین خواهر و برادر و با توجه به اهمیت کار با کودک و نوجوان به صورت تخصصی در سطح استان برگزار خواهد شد.

 

حجت الاسلام کرمی با اشاره به اینکه این دوره ویژه طلاب خواهر و برادر و همچنین مربیان تربیتی برگزار می شود، گفت: دوره مذکور در سه روز متوالی از 18 الی 20 آبان در نوبت صبح و بعدازظهر به صورت حضوری برگزار خواهد شد و در پایان گواهی دوره برای شرکت کنندگان صادر خواهد شد .

 

مهلت ثبت نام تا 13 آبان ماه اعلام شده است و خواهران به واحد معاونت فرهنگی حوزه های علمیه مراجعه کنند و برادران مشخصات خود را به شماره ۰۹۱۰۶۱۴۷۲۲۳ ارسال نمایند.

کد خبر 1226743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha