سناریوی دشمن ضربه به وحدت و امنیت کشور است

سردار یوسفی گفت: سناریوی اخیر دشمن در ایران برنامه چندلایه و جنگ ترکیبی تمام عیار علیه نظام جمهوری اسلامی است تا به وحدت و امنیت کشور ضربه بزنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، سردار علیرضا یوسفی امروز پنجشنبه (۵ آبان) در چهارمین جشنواره مالک اشتر شهرستان بیرجند یادبود سردار شهید الهیار جابری که به منظور معرفی سطوح موفق سازمانی ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند برگزار شد، اظهار کرد: امروز دشمنان قسم‌خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در کنار هم قرار گرفتند و حتی گروه‌هایی که با هم اختلاف جدی دارند در دشمنی کردن با ایران یکپارچه شده‌اند.

 

جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی در ادامه گفت: وحدت و انسجام ملی و امت اسلامی بیشترین نیاز ما در شرایط کنونی است و رمز پیشرفت کشور خواهد بود.

 

وی با اشاره به تلاش های دشمن با امپراطوری رسانه‌ای برای تاثیرگذاری منفی بر افکار مردم  به ویژه نوجوانان و جوانان، تصریح کرد: اولین نقش و مأموریت هر کسی باید در جهاد تبیین از درون خانواده خودش و بعد از آن در سطح جامعه باشد.

 

سردار یوسفی بیان کرد: دشمن بر روی خواص جامعه متمرکز شده و بسیجیان جزو خواص جامعه محسوب می شوند که باید ضمن هوشیار با افزایش مطالعه درست، تحلیل جامع و درستی از مسائل و وقایع روز داشته باشیم که از راه حق خارج نشویم و باطل را تشخیص دهیم و بتوانیم در بصیرت خانواده و جامعه موثر باشیم.

 

جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه سناریوی اخیر دشمن در ایران برنامه چندلایه و جنگ ترکیبی تمام عیار علیه نظام جمهوری اسلامی است تا به وحدت و امنیت کشور ضربه بزنند، عنوان کرد: در این مدت از طرفی موضوعات حجاب و فرهنگی را مطرح کردند و از طرف دیگر درصدد دامن زدن به مسائل قومی، قبیله‌ای و مذهبی در کشور هستند.

 

وی به تلاش دشمن برای اعمال تحریم های بیشتر و کمرنگ کردن نقش منطقه ای جمهوری اسلامی اشاره کرد و افزود: نیروی زمینی سپاه رزمایشی در منطقه ارس اجرا کرد و کشورهای که باید پیام این رزمایش را گرفتند و یکی از نکات این عملیات اجرای پل و عبور ادوات سنگین از رودخانه ارس بود.

 

سردار یوسفی ادامه داد: در چند روز گذشته تجمع ضد انقلاب در برلین آلمان را شاهد بودیم و کشورهای اروپایی همواره با جمهوری اسلامی دشمنی کردند و در هشت سال دفاع مقدس بمب های شیمیایی را به صدام داد و هنوز مردم ما از عوارض این بمب ها عذاب می کشند.

 

جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: لانه فساد گروه های ضدانقلاب در کشورهای اروپایی است و تمام توان خود را برای برگزاری این تجمع در برلین به کار گرفتند، در حالی که بخشی از تجمع کنندگان برلین اصلا ایرانی نبودند و از گروه های مختلف با پرچم های مختلف حضور داشتند و با اینکه در دشمنی وحدت پیدا کردند اما همین گروه ها با یکدیگر برای دیده شدن پرچم های خود دعوا داشتند.

 

وی تأکید کرد: دشمن رذالت و ‌پستی را به اوج رسانده است و نقاب نفاق گونه‌ای که در این سال‌ها بر چهره داشتند را برداشته‌اند.

 

سردار یوسفی با تسلیت شهادت و مجروح شدن جمعی از هموطنان در اقدام تروریستی حرم شاهچراغ گفت: دشمنان سر دشمنی با جمهوری اسلامی ایران به اتحاد رسیده‌اند و عنصر تروریستی داعش در حادثه شیراز کینه و نفرت را نسبت به مردم این سرزمین نشان داد.

 

جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه دستاوردهای انقلاب اسلامی و دولت مردمی را باید به درستی برای جامعه تببین کرد، افزود: امروز دولتی پای کار آمده که قرار است گام دوم انقلاب را محقق کند و در حوزه‌های مختلف سیاسی و اقتصادی به دنبال حل مشکلات مردم است.

 

وی در ادامه تصریح کرد: هرچند باز کردن گره‌های کور اقتصادی سال‌های گذشته، کار آسانی نیست اما ریل‌گذاری درستی در دولت سیزدهم انجام شده که باید همگان به دولت کمک کنیم تا بتواند مشکلات مردم را حل کند.

 

سردار یوسفی با اشاره به اینکه برگزاری جشنواره مالک اشتر در سه سطح شهرستانی، استانی و ملی برگزار می‌شود، افزود: این جشنواره، جشنواره‌ای برای دیده شدن بهترین‌ها در حوزه بسیج در این برهه خاص از انقلاب اسلامی است و پاسداری از نظام وظیفه سنگینی به شمار می‌رود که بسیجیان با استقامت و ثبات قدم در این عرصه حضور دارند.

 

جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی بیان کرد: بین این همه تلاش آشکار و نهان بسیج برای صلابت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، ارزیابی بسیجیان برای تقدیر از برترین‌ها کار بسیار سختی است.

 

وی در پایان گفت: شناخت صراط مستقیم، پشتیبانی از راه حق، آماده به کار بودن، شجاعت و قدرت فرماندهی، اطاعت‌پذیری و تقوا از مهمترین ویژگی‌های مالک اشتر به فرموده مقام معظم رهبری است.

 

 

کد خبر 1226828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha