دشمن به دنبال کنار زدن همه ابعاد پیشرفتی نظام اسلامی است

معاون اقتصادی رئیس جمهوربا تسلیت حادثه تروریستی شیراز گفت: برای دشمن فرقی نمی‌کند سپاه باشد، نظام باشد یا ولایت فقیه آن‌ها به دنبال کنار زدن همه ابعاد پیشرفتی نظام اسلامی هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان قم، محسن رضایی امروز در جلسه شورای اداری استان قم با تسلیت حادثه تروریستی شیراز گفت: برای دشمن فرقی نمی‌کند سپاه باشد، نظام باشد یا ولایت فقیه آن‌ها به دنبال کنار زدن همه ابعاد پیشرفتی نظام اسلامی هستند.

 

معاون اقتصادی رئیس جمهور با اشاره به پیشرفت ایران اسلامی در ابعاد نظامی گفت: ساخت موشک و پهپاد مربوط به امروز نیست و در سال پایانی جنگ ما پهپاد داشتیم و این پیشرفت‌ها نشان از تقویت حوزه امنیتی ماست.

 

وی افزود: افرادی که در این سال‌ها آمدند و رفتند این حس را ایجاد کردند که جنگ تمام شده و باید به عادی سازی روابط بپردازیم، خیلی‌ها ۳۰ سال وقت ما را گرفتند، آخرین تلاش آن‌ها برجام بود که هنوز قلمش خشک نشده بود که ترامپ آمد و آن را برهم زد.

 

معاون اقتصادی رئیس جمهور افزود: لازمه اصلاح اقتصاد کشور یک قیام اقتصادی است و در راس آن هم سه قوا باید قرار بگیرند، وقتی در حوزه موشکی می‌توانیم پیشرفت کنیم نمی‌توانیم ماشین بسازیم؟ ما نیازمند حس و انگیزه در کشور هستیم.

 

رضایی در بخش دیگری از سخنان خود از تدوین سند واگذاری اختیارات به استان‌ها خبر داد و گفت: بسیج مردمی، بدون افزایش اختیارات نمایندگان دولت امکان پذیر نیست، اختیارات را از دست استان‌ها گرفته ایم و در تهران متمرکز کرده ایم که این روند کار‌ها را کند می‌کند.

 

معاون اقتصادی رئیس جمهور عملکرد برخی بانک‌ها را همراه با ولنگاری دانست و گفت: رهبری تاکید کرده اند که سند نظام پولی و مالی تدوین شود تا اصلاح اتفاق بیفتد.

 

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی هم در جلسه شورای اداری استان هم مهم‌ترین محور توسعه استان را توریسم زیارتی خواند و گفت: زیر ساخت‌های استان جوابگوی این اقدام نیست.

 

حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری افزود: آشفتگی در آمایش سرزمینی مثل حضور صنایع آلاینده، توجه نکردن به سرمایه گذاران خارجی و نداشتن برنامه و متولی مشخص برای سرمایه گذاران، فضای مجازی و القای مشکلات اقتصادی مواردیست که توقع می‌رود دولت برای آن‌ها برنامه داشته باشد.

 

وی تصریح کرد: علت آشوب‌های اخیر هم همین فضای مجازی و القای فساد و مشکلات اقتصادی است، و تا زمانی که این زمینه‌ها باشد این آشوب‌ها هم ادامه دارد.

 

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: خیلی از کار‌ها انجام نمی‌شود و اقدام جهادی لازم دارد، و این کمبود در کار‌ها سبب شده که استیضاح برخی وزرا اتفاق بیفتد.

کد خبر 1226842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha