حوادث اخیر تاثیری در حرکت رو به رشد و پیشرفت ایران اسلامی ندارد

مهاجر با محکوم‌کردن حادثه تروریستی حرم شاهچراغ گفت: جمهوری اسلامی در حوادث اخیر از خواص بی بصیرت و افراد نفوذی ضربه زیادی خورده اما این اقدامات تاثیری در حرکت رو به رشد و پیشرفت ایران اسلامی نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، «سیدعلی مهاجر» امروز (پنجشنبه ۵ آبان) در نشست با فرمانداران استان گلستان افزود: ایران اسلامی که دهه ۶۰ را با اتفاقات تلخی مانند ترورهای کور بزرگان نظام تجربه کرده است اجازه نمی دهد دشمنان شرایطی مانند آن روزها را برای کشور ترسیم کنند.

 


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: مشاهده شهادت مادر و کودکش در حرم مطهر باید موجب بیدارشدن خواص شود و همه بدانند باید در مسیر بصیرت افزایی و روشنگری گام بردارند.

 


وی تاکید کرد: کسانی که در اتفاقات اخیر با اغتشاشگران همراهی کرده و یا با سکوت خود آن ها را امیدوار ساختند در خون شهدای این حادثه شریک هستند.

 


مهاجر با اشاره به هفته فرهنگی گرگان، اظهار داشت: در این هفته برنامه های متنوعی با محوریت گرامیداشت یاد شهیدان حرم مطهر شاهچراغ و تجدید پیمان با رهبری و محکومیت این حادثه تروریستی در استان اجرا خواهد شد.

 


وی بیان کرد: فرمانداران باید در هم افزایی مردم و مسوولان نقش آفرینی کنند و با رویکرد جهاد تبیین در مایوس کردن دشمنان مستکبر گام های ارزشمندی بردارند.

 

کد خبر 1226860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha