اجرای هشتمین دوره طرح «قرار دوزادهم» در کرمانشاه

حجت الاسلام میرزایی،از اجرای هشتمین دوره طرح «قرار دوزادهم» با هدف تأمین وسایل گرمایشی و لباس گرم برای نیازمندان در استان خبر داد.

حجت الاسلام مجید میرزایی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه با اشاره به به اجرای طرح قرار دوازدهم گفت: قرار دوازدهم؛ به نام و یاد امام دوازدهم جهت دستگیری از افراد کم برخوردار با ارائه خدمات اجتماعی از قبیل کمک‌های معیشتی، آزادی زندانیان، تهیه جهیزیه، پیگیری درمان افراد معتاد، ایجاد پایگاه‌های سلامت و کمک به دارو و درمان افراد کم برخوردار، تهیه لوازم ضروری زندگی، عقد قرارداد با نانوایی‌ها در مناطق محروم جهت پخت رایگان و توزیع بین افراد کم برخوردار، تهیه پوشاک و لوازم ضروری زندگی و وسایل کمک آموزشی اجرا می‌شود.

 

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه کرمانشاه افزود: این طرح در قالب قرار دوازدهم هر ماه برگزار می‌شود و علاوه بر توزیع بسته‌های معیشتی، خدمات اجتماعی نیز ارائه خواهد شد.

 

وی خاطر نشان کرد: ترویج معارف مهدوی و انتشار یاد و نام امام عصر(عج) از اهداف این طرح است و بقاع متبرکه پایگاه نشر فرهنگ انتظار و زمینه‌ساز فعالیت‌های مهدوی هستند.

 

حجت الاسلام میرزایی، تصریح کرد: تمام هزینه‌های اجرای این طرح از محل عواید موقوفات و کمک‌های خیرین استان کرمانشاه است و خیرین و نیکوکاران خیراندیش می‌توانند کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را تحت عنوان مهدی یاوران به بقاع متبرکه سراسر استان تحویل تا در قالب این طرح و به نام حضرت مهدی ارواحنا له الفدا به دست نیازمندان برسد.

کد خبر 1226879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha