اهل سنت حادثه تروریستی شیراز را محکوم می‌کنند

مولوی فاروقی ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی شیراز و کشتار جمعی از مسلمانان، گفت: هر کس انسانی را به ناحق بکشد، جایش جهنم است و گناه بزرگی مرتکب شده است.

مولوی غلام حیدر فاروقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی اظهار کرد: اهل سنت همانند دیگر مذاهب حادثه تروریستی شیراز را محکوم می‌کنند.

 

امام جمعه اهل سنت بیرجند با اشاره به آیه 93 سوره نساء «وَمَنْ يَقْتُلْ مُؤْمِنًا مُتَعَمِّدًا فَجَزَاؤُهُ جَهَنَّمُ خَالِدًا فِيهَا وَغَضِبَ اللَّهُ عَلَيْهِ وَلَعَنَهُ وَأَعَدَّ لَهُ عَذَابًا عَظِيمًا؛ و هر کس مؤمنی را به عمد بکشد مجازات او (آتش) جهنم است، که در آن جاوید (معذّب) خواهد بود و خدا بر او خشم و لعن کند و عذابی بسیار شدید بر او مهیا سازد»، گفت: اهل سنت هم کشتار هر بی‌گناهی را محکوم می‌کند چراکه هر کس انسانی را به ناحق بکشد، جایش جهنم است و گناه بزرگی است.

 

وی با بیان اینکه تروریست در هر کجای دنیا باشد و دست به کشتار بزند، فرقی نمی کند، افزود: نقشه‌های دشمن زیاد است و هر کس این کار را انجام داده است از اسلام آگاهی نداشته که گناه کشتن انسان بی گناه چقدر بزرگ است.

 

مولوی فاروقی با اشاره به هدف گرفتن استان فارس با وجود اقوام مختلف فارس و سایر اقوام در این حادثه تروریستی گفت: تروریست در لبنان، فلسطین، افغانستان و عراق یک هدف دارد و برای آنها فرقی نمی کند کشتار آدم ها در کجا باشد.

 

گفتنی است غروب روز چهارشنبه (۴ آبان) یک فرد مسلح حین ورود به حرم مطهر شاهچراغ به سمت زائران رگبار گلوله بست. تا این لحظه در این عملیات تروریستی ۱۵ شهید و ۱۹ زخمی از این اقدام تروریستی گزارش شده است که یک زن و دو کودک هم جزو این شهدا هستند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1226894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha