حال چهار نفر از مجروحان حمله تروریستی به حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) وخیم است

شریفی گفت: حال چهار نفر از مجروحان حمله تروریستی به حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) وخیم است که از این افراد سه نفر بزرگسال و یک نفر کودک هستند و به دلیل وضعیت وخیم و جراحات وارد شده از حادثه در آی سی یو بستری شده اند.

مهرداد شریفی، ضمن عرض تسلیت در خصوص حمله تروریستی به حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: این حادثه در مجموع 26 مجروح داشت که به سرعت در شب گذشته به بیمارستان های «حاج محمداسماعیل امتیاز» و فوریت های جراحی بیمارستان «شهید رجایی»، «نمازی» و «مسلمین» منتقل شدند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز ادامه داد: تاکنون ۹ نفر از این مصدومان که وضعیت بهتری داشتند پس از انجام اقدامات رمانی لازم از مراکز درمانی ترخیص شده اند.

وی از وخامت حال چهار نفر از مجروحان هم خبر داد و اعلام کرد: از این افراد سه نفر بزرگسال و یک نفر کودک هستند که به دلیل وضعیت وخیم و جراحات وارد شده از حادثه در آی سی یو بستری شده اند و زیر نظر تیم های تخصصی و فوق تخصصی عمل جراحی شده اند و رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز هم از مصدومان عیادت کرده است.

شریفی تاکید کرد: از ۲۶ مجروح این حادثه تروریستی، ۱۴ نفر مورد عمل های جراحی مختلف قرار گرفته اند و تلاش برای رسیدگی و درمان سایر مصدومان که همچنان در مراکز درمانی هستند ادامه خواهد یافت و از مردم می خواهیم برای شفای آنها دعا کنند.

کد خبر 1226899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha