تظاهرات مردم ایلام در محکومیت جنایت تروریستی شیراز برگزار می شود

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام از برگزاری تظاهرات مردم ایلام در محکومیت جنایت تروریستی در حرم مطهر حضرت احمد ابن موسی (ع) خبر داد.

حجت الاسلام« علی چراغی پور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: تظاهرات مردم ایلام فردا جمعه بعد از خطبه های دشمن شکن و با صلابت نماز جمعه در محکومیت جنایت تروریستی در شیراز و شهادت جمعی از هموطنان عزیز  برگزار می شود.

 

وی با دعوت از عموم مردم مسلمان و ظلم ستیز استان  برای شرکت در این تظاهرات، ابراز کرد:  از عموم مردم ولایی استان دعوت می شود تا با حضور انقلابی و دشمن شکن خود در تظاهرات محکومیت اقدام ضدانسانی تروریست های تکفیری در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (ع)، وحدت و انسجام خود در راستای دفاع از ارزشهای دینی و انقلابی و بیداری در برابر دسیسه های مخالفان و معاندان ایران اسلامی نشان دهند.

 

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام یادآور شد:  تظاهرات مردم همیشه در صحنه ایلام همگام و همصدا با سراسر کشور فردا جمعه ۶ آبان ماه ١۴٠١ و بعد از اقامه نماز پرصلابت و دشمن شکن جمعه در سراسر استان برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه این مراسم در مرکز استان و از محل مصلی بزرگ امام خمینی (ره) تا چهارراه مادر برگزار می شود، خاطرنشان کرد:  مردم ایران اسلامی اجازه نخواهند داد که امنیت کشور و جامعه به خطر بیافتد و مردم ایلام همواره ثابت کرده اند که پای نظام و انقلاب اسلامی ایستاده اند.
 

کد خبر 1226912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha