تشییع پیکر مطهر شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) از میدان «شهدا» به سمت حرم مطهر

محبی پور گفت: پیکر مطهر شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) ساعت ۹ روز شنبه ۷ آبان میدان «شهدا» در شیراز به سمت حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) با حضور مردم و دوست داران اهل بیت (ع) تشییع خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، اسماعیل محبی ‌پور، امروز پنج شنبه (5 آبان) با تسلیت شهادت شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) به خبرنگاران گفت: پیکر مطهر شهدای این حادثه ساعت 9 روز شنبه 7 آبان میدان «شهدا» در شیراز به سمت حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) با حضور مردم و دوست داران اهل بیت (ع) تشییع خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس افزود: خانواده شهدای این حادثه در صورت تمایل می توانند عزیزان شهید خود را در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) تدفین کنند.

وی اعلام کرد: 2 تن از این شهدا از اهالی استان کهگیلویه و بویراحمد، سه نفر اهل هرمزگان، یک نفر از تهران، سه نفر شهر شیراز، یک نفر فسا، یک نفر مرودشت، یک نفر سیرجان و یک نفر از همدان هستند.

محبی پور با اعلام پایین بودن وضعیت هوشیاری 2 تن از مجروحان این حادثه بیان کرد: وضعیت سایر مجروحان در شرایط مطلوبی قرار دارد و برخی از آنها هم از بیمارستان ها مرخیص شده اند.

کد خبر 1226919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha