دشمن نمی تواند با جنایت و آشوب ملت ایران را از دفاع از اسلام و نظام دلسرد کند

حجت الاسلام محمدباقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در استان مازندران در پیامی وقوع حادثه تروریستی در حرم مطهر احمد بن‌ موسی (ع) را تسلیت گفت و نوشت: بدون تردید این گونه جنایات خللی در حرکت راستین ملت در دفاع از اسلام و نظام اسلامی ایجاد نخواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام محمدباقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در استان مازندران با صدور پیامی ضمن عرض تسلیت شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی حرم مطهر احمد بن‌ موسی (علیه السلام) و ابراز همدردی با بازماندگان این اقدام ددمنشانه نوشت: بی‌شک اغتشاش و آشوب های اخیر با خط دهی و حمایت دشمنان خبیث خارجی بسترساز این حادثه بوده است که برخورد قاطع و عاجل با اغتشاشگران، عاملان و پشتیبانان خارجی آنان را بیش از پیش ضروری می نماید.
 


متن پیام حجت الاسلام محمدباقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در استان مازندران بدین شرح است:
 

 "بسم الله الرحمن الرحیم"

خبر حادثه تروریستی در حرم نورانی حضرت احمد ابن موسی (علیهماالسلام) که به شهادت مظلومانه و مجروحیت تعدادی از هموطنان عزیزمان انجامید موجب تاثر عمیق اینجانب گردید.
 

این اقدام تلخ با هدف بر هم زدن انسجام و صفوف متحد ملت و جلوگیری از حرکت رو به جلو و پیشرفت کشور اتفاق افتاده است و بی‌شک اغتشاش و آشوب های اخیر با خط دهی و حمایت دشمنان خبیث خارجی بسترساز این حادثه بوده است که برخورد قاطع و عاجل با اغتشاشگران، عاملان و پشتیبانان خارجی آنان را بیش از پیش ضروری می نماید.
 

اینجانب ضمن محکومیت این جنایت دردناک، به محضر مقدس امام‌زمان (عج الله تعالی فرجه الشریف)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، مردم شهیدپرور استان فارس و ملت مقاوم ایران اسلامی و خانواده های شهدای این حادثه تسلیت عرض می نمایم.
 

بدون تردید این گونه جنایات خللی در حرکت راستین ملت در دفاع از اسلام و نظام اسلامی ایجاد نخواهد کرد. ان شاءالله
 

محمدباقر محمدی لائینی
پنجم آبان

کد خبر 1226928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha