آخرین پرده از حقه بازی ها در حادثه تروریستی شیراز/ مدافعان امنیت با قدرت بیشتری فعالیت می کنند

وحیدی با اشاره به آخرین پرده از حقه بازی ها در حادثه تروریستی شیراز گفت: مدافعان امنیت با قدرت بیشتری فعالیت می کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شیراز، احمد وحیدی، پنجشنبه(۵ آبان) در جریان سفر به استان فارس؛ اقدام تروریستی انجام شده در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (علیه السلام) را آخرین پرده دشمنان برای ضربه زدن و نا امن کردن ایران دانست‌.

 

وزیر کشور در همین رابطه اظهار کرد: دشمنان قسم خورده انقلاب اعم از آمریکا، اسرائیل، داعش، بعضی از کشور های غربی، گروه های ضد انقلاب و گروه های تجزیه طلب و سلطنت طلب آخرین پرده از حقه های خود برای ضربه زده به انقلاب را اجرا کردند. 


وی با بیان اینکه این گروه ها نشان دادند به هیچ اصلی از اصول انسانی پایبند نیستند؛ افزود: این نکته حائز اهمیت است گروه هایی که حامی حقوق بشر هستند نیز در این موضوع سکوت اختیار کرده اند. 

 

مخبر به سکوت گروه های مدعی حمایت از حقوق بشر که شعار های بزرگ بزرگ سر می دهند هم اشاره و بیان کرد: اینها در اصل حامیان گروه های ضد انقلاب و دشمنان ایران هستند.

 

وزیر کشور با تاکید بر اینکه مدافعان امنیت اکنون بیش از هر زمان دیگری با قدرت فعالیت خواهند کرد و اجازه نخواهند داد خون شهدای مظلومی که به ناحق ریخته شده پایمال شود؛ به شهادت رساندن کودکان و زنانی که در حال عبادت بودند را نشان دهنده اوج حقارت دشمنان عنوان کرد.

کد خبر 1226950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha