امام جمعه و استاندار زنجان اقدام تروریستی حرم شاهچراغ را محکوم کردند

آیت الله خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و افشارچی استاندار زنجان در پی اقدام تروریستی حرم شاهچراغ بیانیه ای صادر و این اقدام را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان ، در بیانیه مشترک استاندار و امام جمعه زنجان آمده است، خبر ناگوار اقدام تروریستی و جنایتکارانه یکی از دست نشاندگان استکبار جهانی در سومین حرم مطهر اهل بیت در ایران اسلامی حضرت احمدبن موسی بن جعفرشاهچراغ علیه السلام در شیراز کام همه مردم را تلخ کرد. 

 


دشمنان قسم خورده این ملت پس از شکست و زبونی در ایجاد دو دستگی بین ملت بزرگ ایران بار دیگر چهره جنایتکارانه خود را به نمایش گذاشته و با این اقدام شقاوت آمیز درپی انتقام از ملت دین دار و صبور ایران برآمد .

 


ضمن عرض تسلیت به خانواده های داغدار شهیدان و مردم شریف شیراز و ایران اسلامی ،پیگیری فوری و مجازات عاملان این جنایت فاجعه‌آمیز خواست و مطالبه فوری همه ما و مردم ایران است .

 


 لازم است در این برهه حساس مردم همیشه در صحنه و بصیر ایران اسلامی بیش از بیش یک دلی و وحدت خود را به رخ کج اندیشان کشیده و خیال خام دودستگی را که آرزوی دشمنان زبون این کشور است را باطل کنند.

 


عشق به اهل بیت علیه السلام و امنیت ایران عزیز با هزینه خون هزاران شهید پاسداری شده و این اقدامات خللی در عزم راسخ پرچمداران عدالت ایجاد نخواهد کرد .

کد خبر 1227030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha