وداع مردم ملایر با شهید  مدافع امنیت علی نظری / تشیع پیکر پاک شهید در ملایر

شهرستان ملایر امروز معطر به عطر شهدا بود مردم با غیرت ، انقلابی و شهید پرور ملایر امروز با پیکر مطهر شهید مدافع امنیت شهید علی نظری وداع کردند

به گزارش  خبرنگار شبستان از  شهرستان ملایر  شهرستان ملایر امروز معطر به عطر شهدا بود.

 مردم با غیرت ، انقلابی و شهید پرور ملایر  امروز حماسه ای دیگر رقم زدند جمعیتی انبوده امروز آمده بودند تا پیکر خونین فرزند دلبندشان را تا معراج شهدا بدرقه کنند.

 آمده بودند و شعارهای مااهل کوفه نیستیم سر می دادند ، آمده بودند شعار  ما سرباز ولایتیم سر میدادند، اشک ماتم می ریختند در سوگ علی نظری

 آمده بودند به دختر دردانه، به مادر شهید، به پدر و همسر شهید بگویند علی نظری تنها فرزند شما نبود فرزند همه ما بود و امروز ملایر  با عطر شهید نظری یک بار دیگر کربلایی شد.

 

 معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایردر این مراسم اظهار کرد: بار دیگر ملایر در هفت آسمان درخشید و خورشید شهادت و عزت در آسمان بنام ملایر طلوع کرد.

سلمان اسماعیلی با بیان اینکه شهید علی نظری ما را رو سفید کرد، گفت: باور داریم این شهید مهمان حضرت سیدالشهدا(ص) است؛ در این مدت چه حماسه ها آفرید و تمام کوچه ها و خیابان های شهر بخاطر داشتن علی و علی ها امن بود.

اسماعیلی با تاکید بر اینکه پدر، مادر و همسر عزیز شهید این روزها چشم و چراغ ملت هستند، افزود:  صریح، شفاف، با قاطعیت و به پشتیبانی این ملت می گویم که انتقام خواهیم گرفت.

وی ادامه داد: از اشرار، آشوب طلبان و جانیانی که دست شان به خون مردم آلوده است، انتقامی سخت، قاطع، پشیمان کننده و سریع خواهیم گرفت.

فرماندار ویژه ملایر با بیان اینکه انتقام قطعی است، گفت: ملایر شهر وحدت، شهر ۱۱۰۰ شهید 1000پرچم و 1000 فانوس است.

اسماعیلی تصریح کرد: این صدای ملایر است؛ ملایر تا ابد پای حکومت و ولایت امیرالمومنین(ع)، پای این پرچم و‌ پای جمهوری اسلامی ایران که حرم و خیمه گاه حضرت سیدالشهدا(ص) است، می ماند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت: امروز نه فقط پدر شهید نظری بی پسر شد بلکه همه شما ملایری ها داغدار شدید.

حجت الاسلام احد آزادی‌خواه مطرح کرد: داغ «علی نظری» جوان رشید، غیور، مردمی، انقلابی و ولایتمدار ملایری تلنگری از شرق عالم تا غرب عالم بود.

آزادی خواه با بیان اینکه همه این سربازان، زنان و مردان اینجا جمع شدند که بگویند ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند، افزود: ما اثبات کردیم در هر شرایطی که دشمنان ایجاد کنند از هدف مان کوتاه نمی آییم.

وی خطاب به حاضران در این مراسم گفت: شما امروز برای کسی جمع شدید که حدود دو ماه است شب و روز در خیابان ها بوده و برای امنیت مردم تلاش کرده است.

آزادی خواه با تاکید بر اینکه شهید علی نظری برای بریدن دست جنایت کاران شهید شد، خاطرنشان کرد: این شهید بزرگوار امروز مهمان حاج قاسم سلیمانی، حاج حسین همدانی و شهید  ابراهیم خانی است.

نماینده مردم ملایر در خانه ملت با تاکید بر اینکه تاریخ تکرار می شود، افزود: گاهی باید بادی بوزد تا خس و خاشاک این بید تنومد انقلاب بریزد.

وی خطاب به جوانان، نوجوانان و دانش آموزان بیان کرد: صف خود را از کسانی که می خواهند شما نباشید، جدا کرده و نسبت به آن ها اعلام انزجار کنید.

آزادی خواه مطرح کرد: اگر امثال شهید «علی نظری» نباشد همانطور که داعش به بسیاری از کشورها رحم نکرد، به ما هم رحم نمی‌کند؛ در حرم شاه چراغ یک لحظه فرصت گیر آوردند و 15 هموطن مان را شهید کردند.

وی با تاکید بر اینکه کسی که افسر امنیت را به آتش بکشد از ما نیست، گفت: آنکه تیغ بر گلوی نیروی انتظامی بگذارد از ما نیست.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی خواستار برخورد قاطع با عاملان این اتفاقات شد و خاطرنشان کرد: تامل و مماشات با کسانی که می خواهند خون جوانان ما را بریزند، بس است.

آزادی خواه با بیان اینکه چرا سلبریتی ها، ورزشکاران و مدعیان حقوق زن در این شرایط سکوت کردند، افزود: این مردم همان ملتی هستند که ادعا می کنید مدافع آن ها هستید پس از آن ها دفاع کنید نه اینکه فرار کنید.

 

 

 در ادامه این مراسم مردم قدر شناس و انقلابی ملایر پیکر پاک و مطهر شهید والامقام پاسدار علی نری را از میدان امام خمینی این شهر تا میدان آزادگان تشیع کردند .

 در ادامه نیز نماز بر پیکر مطهر شهید توسط امام جمعه ملایر اقامه شد و بعد از آن نیز پیکر مطهر شهید برای خاکسپاری به بهشت هاجر ملایر انتقال یافت تا در آرامگاه ابدیش آرام گیرد.

یادآور می شود شهید  شب گذشته نیز مراسم وداع با شهید با حضور گسترده مردم، مسئولان، خانواده شهدا و خانواده معظم شهید نظری  بعد از نماز مغرب و عشا در پارک چمران ملایر برگزار شد.

 

 

 

کد خبر 1227035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha