برگزاری راهپیمایی در فارس در اعتراض به حمله تروریستی به حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)

مردم شیراز و سایر نقاط فارس پس از اقامه نماز جمعه امروز در اعتراض به حمله تروریستی به حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) دست به راهپیمایی زدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، مردم شیراز و سایر نقاط فارس امروز جمعه (6 آبان) پس از اقامه نماز جمعه امروز در اعتراض به حمله تروریستی به حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) دست به راهپیمایی زدند.

مردم فارس ضمن ابراز انضجار خود از این واقعه تلخ و با محکوم کردن عاملان این جنایت تلخ علیه این اقدامات تروریستی که به کشتار زنان و کودک و بزرگسال منجر شده، فریاد سر دادند.

مردم شیراز هم در کنار مسئولان پس از اقامه نماز جمعه امروز در مسیر حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) دست به راهپیمایی زدند و این اقدام تروریستی را به شدت محکوم کردند.

خاطر نشان می شود، غروب روز 4 آبان، در پی حمله مسلحانه یک فرد تروریست به نمازگزاران در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)، 15 نفر به هشادت رسیدند و 25 نفر هم زخمی شدند که وضعیت چهار مجروح وخیم گزارش شده است.

همچنین از 4 آبان به مدت سه روز عزاری عمومی در فارس اعلام شد و شنبه 7 آبان نیز تعطیل عمومی خواهد بود و مراسم تشییع پیکر این شهدا فردا در شیراز راس ساعت 9 از میدان «امام حسین (ع)» شیراز به سمت حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار خواهد شد.

 

کد خبر 1227052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha