دشمن تهدیدات مختلف علیه کشور تدارک دیده است

کریمی اظهار داشت: دشمن تهدیدات مختلف در لایه های مختلف علیه کشور تدارک دیده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، « کریمی» پیش از خطبه های نماز جمعه امروز(جمعه، 6 آبان ) در مصلی امام خمینی(رحمه الله) گفت: پدافند غیرعامل با هدف صیانت از زیر ساخت های حیاتی کشور در سال 1382 در کشور تاسیس شد.


معاون فنی قرارگاه پدافند سایبری کشور اظهار داشت: سازمان پدافند غیر عامل یک سازمان حاکمیتی و اقدامات آن کاملا غیر مسلحانه است.


وی بازدارندگی زیر ساخت های کشور در برابر حملات متنوع را از وظایف سازمان پدافند غیرعامل برشمرد و گفت: دشمن تهدیدات مختلف در لایه های مختلف علیه کشور تدارک دیده و اجرا کرده است که برای مقابله با آن افزایش سطح بازدارندگی ضرورت دارد.


کریمی کاهش آسیب پذیری های زیر ساخت های حساس و حیاتی کشور را از دیگر وظایف سازمان پدافند غیرعامل دانست و افزود: دشمنان برای محروم کردن مردم از خدمات ضروری پیوسته حملات سایبری مانند آنچه سال گذشته در سامانه توزیع سوخت کشور رخ داد، انجام می دهد.


وی با بیان اینکه با حملات ترکیبی از سوی دشمنان مواجه هستیم، اذعان کرد: دشمن هر روز دارد به کشور حمله سایبری می کند و تاکنون نتوانسته است اقدامات اثرگذاری انجام دهد.


معاون فنی قرارگاه پدافند سایبری کشور خاطرنشان کرد: ایجاد آشوب توسط مردم به وسیله شبکه های اجتماعی خارج پایه بخشی از این حملات ترکیبی است.


وی با بیان اینکه اقدامات ما در لبه دانش قرار دارد چون دشمن در لبه دانش قرار دارد، افزود: باید اقدامات ما به روز و در سطح مقابله با تهدیدات خارجی باشد.


کریمی گفت: با تکیه بر توان داخلی و محصولات دانش بنیان توانستیم به دستاوردهایی در حوزه تولید محصولات سایبری دست پیدا کنیم که به وسیله آنها با تهدیدات بیشمار دشمن مقابله کنیم.


معاون فنی قرارگاه پدافند سایبری کشور اظهار داشت: با تمام وجود در مقابل تهدیدات دشمن می ایستیم.

کد خبر 1227067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha