عملیات تروریستی در شاهچراغ نشانه استیصال دشمن در مقابل اتحاد ملت ایران اسلامی است

حجت‌الاسلام جلالی با اشاره به عملیات تروریستی و حادثه تلخ شهادت جمعی از زائران حرم شاهچراغ گفت: این جنایت نشانه ضعف و استیصال دشمن در مقابل قدرت و اتحاد ملت ایران اسلامی است که قطعاً جنایت‌کاران به سزای عمل خود خواهند رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، حجت‌الاسلام«حمیدرضا جلالی» ظهر امروز(جمعه، 6آبان)در خطبه‌های نماز جمعه شهر گوراب زرمیخ با اشاره به هفته پدافند غیر عامل اظهار کرد: قدرت کشور هم در گرو نیروهای مسلح مقتدر و هم در گرو آمادگی عمومی همه جامعه در برابر حوادث است.

 

امام جمعه گوراب‌زرمیخ با اشاره به عملیات تروریستی و حادثه تلخ شهادت جمعی از زائران حرم شاهچراغ افزود: این جنایت نشانه ضعف و استیصال دشمن در مقابل قدرت و اتحاد ملت ایران اسلامی است که قطعاً جنایت‌کاران به سزای عمل خود خواهند رسید.

 

وی گفت: این اقدام تروریستی اتحاد و انسجام جامعه اسلامی را هدف قرار داده که ملت ایران بیدار است و اجازه اختلاف‌افکنی را نخواهد داد.

 

حجت‌الاسلام جلالی تصریح کرد: امروز ملت ایران نمی‌گذارد که کسی به کشور آسیب برساند و دشمنان بدانند در برابر همه دسیسه‌ها و توطئه‌های آنها تلاش برای حل مشکلات و پیشرفت کشور افزوده می‌شود و دشمن نمی‌تواند قدمی به جلو برد.

 

امام جمعه گوراب‌زرمیخ در پایان با اشاره به اینکه به مدت 6 سال در این شهر به عنوان امام جمعه فعالیت کرده است، از پایان خدمت خود در این دیار خبر داد و خاطرنشان کرد: امروز آخرین خطبه بنده است و با مردم این شهر خداحافظی خواهم کرد و در شهر دیگر در خدمت مردمان نمازگزار خواهم بود.

 

گفتنی است طبق شنیده ها، حجت‌الاسلام «حمیدرضا جلالی» هفته آینده به عنوان امام جمعه صومعه‌سرا معارفه می‌شوند.

 

نمازگزاران گوراب زرمیخ در پایان نماز جمعه با حضور در راهپیمایی، جنایت حرم مطهر احمد بن موسی (علیه‌السلام) را محکوم کردند.

کد خبر 1227073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha