دشمن با حمله تروریستی به حرم شاهچراغ ماهیت پلید خود را برای ملت ایران و جهانیان آشکار کرد

حجت‌الاسلام قاضی دزفولی با اشاره به حادثه تروریستی شاهچراغ شیراز گفت: دشمن جنایتکار با این عمل وقیحانه و ددمنشانه ماهیت پلید خود را به ملت ایران و جهانیان آشکار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، حجت الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی امروز جمعه (۶ آبان) در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه دزفول اظهار کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند دستگاه‌ها و آحاد مردم باید ید واحد باشند.

 

امام جمعه دزفول افزود: متاسفانه یک جریان طی روزهای اخیر به جان، مال و باورهای دینی مردم تعرض کرده لذا ضروری است با اتحاد در مقابل این جریان ایستادگی کرد.

 

وی تصریح کرد: دشمن پس از ناکامی در توطئه‌های مختلف این‌بار به دنبال تحریک گسل‌های قومی، جنسی و مذهبی و به دنبال اختلاف، تفرقه و دوقطبی سازی جامعه است لذا ضروریست آحاد ملت و خواص با جهاد تبیین اجازه ندهیم دشمن به هدف شوم خود برسد.

 

حجت الاسلام قاضی با بیان اینکه ظاهر زیبای شعار زن، زندگی آزادی توخالی است اضافه کرد: دشمن با فریب عده‌ای توانست اغتشاشات را به پا کند و این موضوع برای ملت هزینه داشته است.

 

وی با بیان اینکه رافت اسلامی باعث تجری آشوبگران شده و متعرض به جان و مال مردم شده‌اند عنوان کرد: اگر عده‌ای به نیروهای بسیج و نیروی اننظامی ما تعرض می‌کنند به خاطر همین مماشات است.

 

امام جمعه دزفول خاطر نشان کرد: دشمن به دنبال اختلاف، تفرقه و دوقطبی سازی جامعه است لذا با جهاد تبیین نباید بگذاریم به این هدف شوم برسد و از بین جوانان ما یارگیری کند.

 

وی با تسلیت حادثه غم‌بار شیراز و شهادت ۱۵ نفر از هموطنان در عملیات تروریستی داعش ابراز کرد: این حادثه ملت ایران و شیعیان را عزادار کرد که ریشه این اقدام کارفرمای داعش و آشوبگران اتاق فکر مثلث غربی، عربی و عبری است.

 

حجت الاسلام قاضی دزفولی با اشاره به اینکه داعش وقتی می‌آید با حجاب و بی‌حجاب نمی‌شناسد و همه را به رگبار می‌بندد اذعان کرد: حاج قاسم سلیمانی دست داعش را کیلومترها دورتر از مرزهای ایران کوتاه کرد.

 

وی بیان کرد: دشمن جنایتکار با این عمل وقیحانه و ددمنشانه ماهیت پلید خود را به ملت ایران و جهانیان آشکار کرد و نشان داد هیچ‌ منطقی ندارد و بویی از انسانیت نبرده است اما باید بداند جمهوری اسلامی درخت تنومندی است ‌و به طور قطع انتقام سخت و دندان شکنی از داعش و اربابانش می‌گیرد.

 

امام جمعه دزفول با اشاره به آغاز هفته پدافند غیرعامل یاد آور شد: آمادگی هوشمندانه برای مقابله با دشمن ضروری است و اگر اصول پدافند غیرعامل رعایت می‌شد بیش از ۸۰ درصد حملات سایبری دشمن بی‌اثر می‌شدند.

 

کد خبر 1227076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha