امنیت مهمترین راهبرد نظام جمهوری اسلامی است

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد مهمترین راهبرد و مأموریت نظام جمهوری اسلامی را تأمین امنیت دانست و گفت: دشمنان امروز امنیت ما را نشانه گرفته‌اند در حالی که امنیت یکی از مؤلفه‌های اقتدار است‌ و باید مروج آن باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، حجت‌الاسلام سید محمدنبی موسوی‌فرد امروز جمعه (۶ آبان) در خطبه‌های نمازجمعه این هفته اهواز، مهمترین راهبرد و مأموریت نظام جمهوری اسلامی را تأمین امنیت دانست و اظهار کرد: اگر امنیت نباشد علم و تکنولوژی و استحکام خانواده مفهوم نخواهد داشت.

 

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به حضور آمریکا در نقاط مختلف جهان اضافه کرد: آمریکا مدام ذهن مخاطب خود را قانع می‌کند که باید جاسوسان و نیروهای ویژه خود را به سراسر مناطق دنیا بفرستد تا امنیت آنها تأمین شود و میلیون‌ها دلار هزینه می‌کنند تا به ملت خود بفهمانند تأمین امنیت آنها با چه مخاطراتی مواجه است.

 

وی با بیان اینکه دشمنان از چهار طرف از طرق مختلف از جمله ایجاد داعش برای کشور ایران دندان تیز کرده‌اند افزود: دور تا دور ما را استکبار محاصره کرده و اینکه اندکی از هزینه نظامی کشورمان، نه از هزینه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی، در بعضی کشورها می‌بریم، برای تأمین امنیت است.

 

امام جمعه اهواز با اشاره به کشتار مردم بی‌گناه در حرم شاهچراغ شیراز و محکوم کردن این جنایت خاطر نشان کرد: دشمنان امروز امنیت ما را نشانه گرفته‌اند در حالی که امنیت یکی از مؤلفه‌های اقتدار است‌ و باید مروج امنیت باشیم.

 

وی بیان کرد: با مرگ یک دختر در کشور آشوب به پا می‌کنند و می‌گویند حقوق زن اینجا رعایت نمی‌شود ولی در حرم شاهچراغ جنایت اتفاق می‌افتد، بعد می‌گویند کار خود رژیم است و وقتی داعشی‌های پلید این جنایت را به خود نسبت می‌دهند می‌پذیرند؛ به گوش باشید این کارها برای این نیست که دلشان برای حقوق بشر سوخته است.

 

امام جمعه اهواز با بیان اینکه برخی حجاب را حق شخصی افراد و نه حق جامعه می‌دانند تصریح کرد: این باور تبعاتی دارد از جمله اینکه خانواده متزلزل می‌شود، تنوع طلبی در رابطه با افراد ایجاد و حرص، ولع و رقابت در خودنمایی پیش می‌آید.

 

وی عنوان کرد: باید توجه کرد مطالبه فمینیست ها در دهه‌ها قبل، آزادی زنان در پوشش و روابط آزاد بود و موج تبلیغاتی گسترده ای در کشورهای اروپایی در این زمینه شکل گرفت و اکنون که چند دهه از آن گذشته، نتایج اجتماعی از جمله متزلزل شدن خانواده، به هم خوردن امنیت روانی جوانان و افزایش طلاق و جنایت و تولد فرزندان نامشروع شده است.

 

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد در بخش دیگری از سخنان خود به فرمایش امام صادق (ع) درباره رفتار با همسر و خانواده اشاره کرد و ادامه داد: امام صادق (ع) در این زمینه به سه نکته تأکید کرده‌اند که شامل معاشرت خوب، آسان‌گیری و غیرت و حراست است.

 

وی همچنین با تبریک فرا رسیدن سالروز میلاد امام حسن عسکری (ع) یاد آور شد: امام عسکری (ع) چهار راهبرد را در سرلوحه مأموریت الهی خود قرار داده بود که شامل ایجاد رابطه آمیخته با حکمت و دقت با حاکمان برای حفظ اسلام و خون شیعیان، رد شبهات و دفاع از حریم اهل بیت (ع)، روبه‌رو شدن با فرقه ضاله و دعوت به خدای متعال و به سوی حق است.

 

کد خبر 1227101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha