هتک حرمت حرم اهل بیت (ع) و کشتن افراد بی گناه قابل گذشت نیست

حجت‌الاسلام امینی با تأکید براینکه هتک حرمت حرم اهل بیت (ع) و کشتن افراد بی گناه که در بین آنها کودک نیز وجود دارد قابل گذشت نیست گفت: مهمترین خواسته مردم برخورد قاطع و خردمندانه با عاملان اصلی این حادثه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، حجت‌الاسلام «عباس امینی» در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شاهرود با اشاره به شهادت مظلومانه تعدادی از هموطنان در حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع)، ضمن محکوم کردن این اقدام، آن را نشانه ضعف دشمن در برابر اقتدار ایران دانست.

 

امام جمعه شاهرود با ابراز همدردی با بازماندگان و خانواده‌های شهدای ضمن بیان اینکه سررشته عاملان فاجعه آفرینان حادثه حرم شاه‌چراغ (ع) شیراز باید مشخص شود،گفت: این تنها خواسته‌ای که برآوردن آن قدری از داغ این عزیزان را کاهش می‌دهد.

 

وی با بیان اینکه شهادت ۱۵ زائر دل هر فردی را در اقصی نقاط جهان به لرزه درآورده است، افزود: هتک حرمت حرم اهل بیت (ع) و کشتن افراد بی گناه که در بین آنها کودک نیز وجود دارد قابل گذشت نیست لذا مهمترین خواسته مردم برخورد قاطع و خردمندانه با عاملان اصلی این حادثه است.

 

حجت‌الاسلام امینی حضور مردم در راهپیمایی محکوم کردن این حادثه بعد از نماز را نشان از وحدت و اتحاد بین امت اسلامیعنوان کردوافزود: مردم با حضور خودشان حمایت از نظام و محکوم کردن این حوادث را نشان می‌دهند اما اقدام قاطع مسئولان در زمینه کشف این اقدامات مهمترین خواسته جامعه است.

 

امام جمعه شاهرودبا بیان اینکه تنها اقدام لازم برای برخورد با سران اغتشاشات و ناآرامی‌های اخیر باید از سوی مسئولان صورت گیرد، تصریح کرد: مردم هر کجا که لازم بود پای صحنه آمده و حمایت و پشتیبانی خودشان را از نظام مقدس جمهوری‌اسلامی قاطع نشان دادند.

 

وی تنبیه و محاکمه عادلانه اغتشاشگران را مورد انتظار مردم از مسئولان دانست و افزود: برخی با ایجاد فضای دو قطبی به دنبال ماهیگیری از آب گل آلود و رسیدن به منافع شخصی خودشان هستند لذا در برخورد با این افراد باید ابتدا هشدارهای لازم به آنها داده و سپس قاطعانه با آنها رفتار شود.

 

خیابان مزار شاهرود مملو از جمعیتی بود که مرگ بر فتنه‌گر سر می‌دادند مردمی که با خشم نسبت به داعشی های داخلی و خارجی، شعار مرگ بر فتنه‌گر سر می‌دادند.

 

مردم شاهرود با حضور گسترده پس از نماز جمعه نشان دادند که اهل میدان هستند آن ها با حمل پلاکاردهایی که روی آنها نوشته بود مرگ بر آمریکا، مرگ بر فتنه‌گر، مرگ بر آشوب گر جنایت‌های داعشیان در شیراز و همچنین اغتشاشات این روزهای اخیر را محکوم کردند.

کد خبر 1227120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha