دشمن در چارچوب جنگ ترکیبی به دنبال ضربه زدن به ایران است

حجت الاسلام عادل پور با بیان ایکه دشمن در چارچوب جنگ ترکیبی از جمله جنگ رسانه‌ای به دنبال ضربه زدن به ایران اسلامی است گفت: فاجعه حرم مطهر شاهچراغ نیز در همین راستا است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، حجت الاسلام محمدجواد عادل پور ظهر امروز جمعه (۶ آبان) در آئین عبادی سیاسی خطبه‌های این هفته نماز جمعه خرمشهر که در مصلای مسجد جامع این شهر برگزار شد، با اشاره به حادثه تلخ و جانسوز حمله تروریستی به بارگاه ملکوتی حضرت احمد ابن موسی (ع) شاهچراغ شیراز اظهار کرد: چه می‌شود یک طیف از انسان‌ها به این درجه از بی رحمی برسند که به زن و کودک رحم نمی‌کنند؟ این قساوت قلب نتیجه تربیت بد و القای تنفر و آموزه‌های باطل است.

 

خطیب نماز جمعه خرمشهر با بیان اینکه تکفیری‌ها در حال کار کردن بر روی نوجوانان هستند تا آن‌ها را به قساوت قلب برسانند افزود: خانواده ها می بایست فضای مجازی را جدی بگیرند و مواظب نوجوانان خود باشند.

 

وی آمریکا و اسرائیل را مسئول هرگونه از این قبیل جنایت ها در دنیا دانست و تصریح کرد: علت وقوع چنین جنایاتی شکست دشمنان از ایران مستقل و اسلامی و استکبارستیز است.

 

حجت الاسلام عادل پور ایجاد گسل‌های مذهبی و اقدامات تروریستی را از برنامه‌های دشمنان دانست و اضافه کرد: امروز هر شخصی بر اختلافات دامن بزند، بداند در زمین دشمن بازی می‌کند؛ دشمنان می‌خواهند هر روز ایران اسلامی همانند حادثه دلخراش شاهچراغ باشد.

 

وی ضمن گرامیداشت روز نوجوان، بسیج دانش آموزی و سالرور شهادت شهید محمد حسین فهمیده بیان کرد: جوانان ایران اسلامی تربیت شدگان مکتب ولایت هستند و دشمن قصد دارد آنها را منحرف و گمراه کند.

 

امام جمعه خرمشهر تاکید کرد: دشمن در چارچوب جنگ ترکیبی از جمله جنگ رسانه‌ای به دنبال ضربه زدن به ایران اسلامی است و فاجعه حرم مطهر شاهچراغ نیز در همین راستا است؛ امروز لازمه کشور وحدت و حرکت در مسیر ولایت است و هرکسی به اختلاف دامن بزند در زمین دشمن بازی می‌کند.

 

وی در بخشی از سخنان خود بر ضرورت اهمیت مسئولیت خواص و نخبگان تاکید کرد و ادامه داد: این قشر باید هوشیار باشند؛ کسانی که در حوادث اخیر موضع گیری کردند و به موضوعات دامن زدند، اینک سکوت نکنند چرا که سکوت ممنوع است.

 

حجت‌الاسلام عادل‌پور با اشاره به اینکه فصل الخطاب سخنان مقام معظم انقلاب است خاطر نشان کرد: وظیفه ما تبیین است و همه ما باید در جهاد تبیین شرکت کنیم و ایجاد اتحاد و انسجام، جبران این داغ است.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود از مسئولان کشور خواست تا با عاملان و آمران این جنایت هولنک برخورد قاطع کنند و آنها را به سزای اعمالشان برسانند و تاکید کرد: یکی از مهمترین خواسته های مردم امنیت است و دشمن به دنبال ناامن کردن کشور است، لذا جا دارد از تمانی زحمات نیرو‌های انتظامی و امنیتی قدردانی کنیم.

 

امام جمعه خرمشهر در پایان به وضعیت آب اشاره کرد و یاد آور شد: گزارش‌ها حکایت از آن دارد که مخازن آب رو به کاهش است و پائیزی خشک پیش رو داریم و باید در زمینه مصرف آب صرفه جویی را در دستور کار خود قرار دهیم.

 

کد خبر 1227125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha