بازدید دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور از نمایشگاه «فردخت» کاشان

دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور با حضور در گالری تالار شهر کاشان از نمایشگاه ویژه رویداد ملی فرهنگی هنری «فردخت» بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور به همراه عوامل و دست اندر کاران سومین جشنواره ملی فرهنگی و هنری "فردخت"، با حضور در گالری تالار شهر کاشان از نمایشگاه ویژه این رویداد ملی بازدید کرد.

 

سید مجید امامی در این بازدید از نزدیک در جریان روند اجرایی جشنواره فردخت و نمایشگاه این رویداد فرهنگی هنری ملی و تولیدات هنرمندان کاشانی در حوزه پوشش اسلامی قرار گرفت.

 

نمایشگاه سومین جشنواره ملی فرهنگی هنری "فردخت" با محوریت تولید پوشاک ایرانی اسلامی، با مشارکت ۱۶ نهاد رسمی کاشان و با محوریت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری، بسیج جامعه زنان، مرکز فنی حرفه‌ای شهید موسویان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در تالار شهر کاشان برپا شده است.

 

محصولات ارائه شده در این نمایشگاه حاصل آثار منتخب طراحان و خیاطانی است که در قالب ۲۰۰ اثر در بخش مانتو اجتماع، ۱۰۰ طرح در بخش طراحی کالکشن خانواده و فرم مدارس دخترانه و پسرانه و همچنین ۳۲ مورد در بخش پژوهش و دانش بنیان به دبیرخانه جشنواره رسیده است.

کد خبر 1227144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha