جشنواره ورزشی کارکنان کمیته امداد منطقه ۶ کشور در خوزستان برگزار شد

المپیاد ورزشی امدادگران منطقه ۶ کشور در خوزستان به مدت سه روز در زمینه های ورزشی، آموزشی در اردوگاه شیخ انصاری دزفول برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، جمال شیبه در حاشیه برگزاری این جشنواره اظهار کرد: منابع انسانی یک سازمان سرمایه‌های آن سازمان هستند و ورزش می‌تواند نقش اساسی در  ایجاد روحیه شادی و نشاط در بین کارکنان ایفا کند.

 

مدیرکل امداد خوزستان افزود: المپیاد ورزشی کارکنان کمیته امداد با هدف تقویت روحیه نشاط و شادابی امدادگران این نهاد جهت خدمت رسانی بهتر به محرومان جامعه برگزار شد.

 

وی اضافه کرد: کمیته امداد امام خوزستان به عنوان میزبان جشنواره ورزشی منطقه 6 کشور، به مدت سه روز پذیرای امدادگرانی از استان‏‏ های اصفهان، کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری بوده و ورزشکاران در طی این مدت در رشته‏‏ های ورزشی داژبال، فوتسال، والیبال، کبدی و بسکتبال با یکدیگر به رقابت پرداختند.

 

شیبه بیان کرد: این جشنواره فرهنگی ورزشی به‌منظور تقویت انگیزش و ارتقای روحیه نشاط و شادابی کارکنان، کاهش عوارض ناشی از کم‌تحرکی، تشویق و ترغیب کارکنان برای مشارکت پویا در فعالیت‌های ورزشی، ایجاد روحیه همدلی و برقراری ارتباط مؤثر و متقابل بین همکاران برگزار شد.

 

وی با تأکید بر اینکه مهم‌ترین منبع و عامل موفقیت یک سازمان، نیروی انسانی آن است تصریح کرد: همه کارکنان عزیز باید با وحدت و همدلی و روی گشاده سعی در خدمت‌رسانی به اقشار نیازمند کرده تا با اتحاد و یکپارچگی بتوانیم اهداف این نهاد مقدس را به‌پیش ببریم.

 

محمدرضا حیدری نیز حفظ سلامت، ایجاد همدلی بین کارکنان را از مهم‌ترین اهداف برگزاری این جشنواره عنوان کرد و گفت: در این جشنواره که سوم تا پنجم برگزار شد، نفرات و تیم های برگزیده منخب شدند که برای شرکت در مسابقات کشوری اعزام می شوند.

 

معاون اداری و مالی کمیته امداد خوزستان یاد آور شد: کمیته امداد استان با همراهی حمایت امور اداری و رفاه کارکنان کمیته امداد کشور در راستای سلامت و نشاط روحی نیروی انسانی اقدام به برگزاری مسابقات ورزشی در رشته های مختلف می‌کند.

 

کد خبر 1227162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha