طرح  «یک کاسب؛ یک دانش آموز» در جهرم اجرا شد

زارعی گفت: به منظور حمایت از دانش آموزان کم برخوردار مناطق روستایی جهرم، طرح «یک کاسب؛ یک دانش آموز» به همت بسیج اصناف و کارگری این شهرستان به اجرا در آمد.

مهدی زارعی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس،گفت: در راستای حمایت از دانش آموزان کم بضاعت محروم روستایی در جهرم، برنامه های حمایتی متعددی از سوی بسیجیان این شهرستان به اجرا در آمده است.

 

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه جهرم با اشاره به اقدام حوزه بسیج اصناف و کارگری این شهرستان در تهیه و توزیع بسته های لوازم تحریر میان دانش آموزان کم برخوردار، افزود: این اقدام در قالب طرح «یک کاسب؛ یک دانش آموز» در جهرم اجرایی شده است.

 

وی عنوان کرد: در راستای اجرای این طرح خیرخواهانه، تعداد 50 بسته لوازم تحریر به همت اتحادیه های صنفی شهرستان جهرم تهیه و به دست دانش آموزان کم بضاعت رسیده است.

 

زارعی خاطرنشان کرد: بسته های لوازم تحریر در این طرح حاوی اقلامی از جمله کیف پاکتی، پنج عدد دفتر خطی، کاغذ A4، کاغذ رنگی، خط کش، مداد، خودکار، تراش و پاک کن و ... بوده است.

 

وی ادامه داد: این بسته ها با هزینه ای به ارزش تقریبی یکصد میلیون ریال و به همت بسیج اصناف، اتحادیه های صنفی و خیرین نیک اندیش تهیه شده است.

 

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه جهرم گفت: بسیج اصناف و کارگری شهرستان جهرم در قالب یک اردوی جهادی در راستای اجرای طرح «یک کاسب؛ یک دانش آموز» بسته های لوازم تحریر را با همراهی و مشارکت حوزه مقاومت «امام موسی کاظم (ع)» در بین دانش آموزان نیازمند مدارس روستاهای «جرمشت»، «بهجان» و ...  از توابع بخش «سیمکان» توزیع کرده است.

 

کد خبر 1227252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha