جزییات برنامه های تشییع پیکر پاک و مطهر شهید هشت ساله حادثه تروریستی حرم شاهچراغ در سیرجان اعلام شد

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان گفت: برنامه‌های مختلفی برای تشییع و تدفین پیکر پاک شهید علی‌اصغر لری گوئینی برنامه‌ریزی‌شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان و به نقل از روابط عمومی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان؛ سعید ایرانمنش اعلام کرد: برنامه‌های مختلفی برای تشییع و تدفین پیکر پاک شهید علی‌اصغر لری گوئینی برنامه‌ریزی‌شده است.

 

 

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان افزود: پیکر پاک این شهید روز یکشنبه 8 آبان ماه با برنامه‌های معنوی در سطح شهرستان سیرجان(مدارس و دانشگاه ها) همراه است و سپس به زادگاه شهید در روستای خیرآباد انتقال داده خواهد شد و پس از آن پیکر شهید ساعت 19 در مهدیه سیرجان جهت وداع انتقال داده خواهد شد.

 

 

وی گفت: مراسم تشییع و تدفین پیکر شهید علی‌اصغر لری گوئینی دوشنبه 9 آبان ماه 1401 از ساعت 8:30 صبح از ابتدای بولوار سردار جنگل تا میدان امام حسین(ع) به صوت پیاده و از میدان امام حسین(ع) تا گلزار مطهر شهدای شهر سیرجان به‌ صورت خودرویی برگزار خواهد شد.

 

 

گفتنی است؛ «علی‌اصغر لری گوئینی» دانش‌آموز ۸ ساله، پایه دوم از شهرستان سیرجان در حادثه تروریستی چهارشنبه 4 آبان ماه 1401 در حرم مطهر احمد بن موسی (ع) شاهچراغ؛ به فیض شهادت نائل آمد که به همین مناسبت پویش«رفیق شهیدم» در استان آغاز شده که دانش آموزان می توانند عکس خود با تمثال این شهید عزیز را ارسال کنند.

کد خبر 1227266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha