تشکیل هیئت اندیشه ورز در کانون های فرهنگی مساجد

لایقی اصل محلات را دارای ظرفیت ارزشمندی دانست و گفت: با تشکیل هیئت اندیشه ورز می توان از طریق بچه های مسجد خدمات ارزشمندی را انجام داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «کریم لایقی اصل» در بازدید از کانون فرهنگی و هنری خضرا مسجد فاطمه الزهرا سلام الله علیها، اظهار کرد: کانون های فرهنگی و هنری مساجد با توجه به نقشی که در جامعه دارند باید بتوانند شرایط را برای حضور بانشاط نوجوانان و جوانان در مسجد فراهم کنند.

 

سرپرست ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اگر کانون ها بتوانند برنامه های ارزشمند و تاثیرگذار با توجه به شرایط هر منطقه طراحی و اجرا کنند شاهد حضور نسل نوجوان و جوان در مسجد خواهیم بود.

 

وی بر ضرورت مردمی بودن فعالیت ها در کانون های فرهنگی مساجد تاکید کرد و افزود: به منظور اتحاد و انسجام در فعالیت های فرهنگی و استفاده از همه ظرفیت ها در زمینه شکوفایی نقشه کانون ها در هر مسجد تشکیل هیئت اندیشه ورز در مسجد هر منطقه و محل یک ضرورت انکارناپذیر است.

 

لایقی اصل خاطرنشان کرد: با تشکیل هیئت اندیشه ورز می توان مسائل و مشکلات را رصد و با مدیریت امام جماعت مسجد در مورد حل آنها چاره اندیشی کرد.

 

سرپرست ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد محلات را دارای ظرفیت ارزشمندی دانست و یادآور شد: با تشکیل هیئت اندیشه ورز می توان از طریق بچه های مسجد خدمات ارزشمندی را انجام داد.

 

وی حضور روحانیت در مسجد را زمینه ساز همفکری و مدیریت در مسجد و همچنین حلال مشکلات دانست و گفت: برنامه های خوبی برای ائمه جماعات و مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد استان در دستور کار داریم که در زمان مناسب اجرایی خواهند شد.

کد خبر 1227281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha