شهادت مظلومانه شهدای حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) وسیله ای برای جهاد تبیین است

ایمانیه گفت: خون شهدا، آگاهی بخش است و شهادت مظلومانه شهدای حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) بهترین وسیله برای جهاد تبیین است و این حادثه چهره مخالفان و دشمنان ملت و نظام و اسلام را آشکار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، محمدهادی ایمانیه، امروز شنبه (۷ آبان) در مراسم تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) در شیراز گفت: حضور گسترده مردم فارس در این مراسم مایه مباهات است و دیروز هم مردم فارس در راهپیمایی پس از نماز جمعه در اعتراض به این حادثه تروریستی سنگ تمام گذاشتند.

 

استاندار فارس ملت ایران را با معرفت دانست و افزود: امروز شاهد حضور اقشار مختلف مردم در مراسم تشییع شهدا هستیم که حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) را به شدت محکوم کرده اند.

 

وی اضافه کرد: دشمنان نظام همواره برای صدمه زدن به انقلاب اسلامی تلاش کرده و می کنند اما خوب بدانند که ما برای حفظ انقلاب شهدای بسیاری داده ایم و همواره ایستادگی می کنیم.

 

ایمانیه گفت: به فرموده امام خمینی (ره) «بکشید ما را ملت ما بیدارتر می ‌شوند» و خون شهدا، آگاهی بخش است و شهادت مظلومانه شهدای حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) بهترین وسیله برای جهاد تبیین است و این حادثه چهره مخالفان و دشمنان ملت و نظام و اسلام را آشکار کرد.

 

کد خبر 1227283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha