فراخوان ثبت نام در دوره‌های آموزشی خلاقیت و نوآوری

الیاسی از راه اندازی گروه آموزشی خلاقیت و نوآوری در اداره آموزش‌های آزاد و کوتاه‌مدت جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها و فراخوان ثبت نام در ۷ دوره آموزشی مرتبط با این رشته، ویژه عموم بانوان و دختران علاقه‌مند خبر داد.

«فهمیه الیاسی» در گفتگو با خبرگزاری شبستان در قم با اشاره به راه‌اندازی گروه آموزشی خلاقیت و نوآوری در پاییز ۱۴۰۱، عنوان کرد: تاکنون آموزش‌های این اداره در قالب دو گروه آموزشی معارف اسلامی و مهارت‌ها و سبک زندگی ارائه می‌شد که از ترم پاییز، گروه آموزشی خلاقیت و نوآوری نیز به گروه‌های آموزشی اداره افزوده می‌شود.

 

رئیس اداره آموزش‌های آزاد و کوتاه‌مدت جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها اظهار داشت: دختران و بانوان علاقه‌مند می‌توانند با ثبت‌نام در رشته‌های متنوع این گروه آموزشی در فراخوان دوره‌های پاییزی مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی از آموزش‌های این حوزه بهره‌مند شوند.

 

الیاسی افزود: هم اکنون در گروه آموزشی خلاقیت و نوآوری، دوره‌های «خلاقیت و ایده‌‌پردازی مقدماتی»، «تفکر خلاق»، «خودباوری در خلاقیت»، «تفکر سیستمی»، «روش‌های تقویت حافظه»، «پرورش هوش اقتصادی کودکان (ویژه مادران)» و «پرورش خلاقیت در کودکان و نوجوانان (ویژه مادران)» ارائه می‌شود.

 

وی با اشاره به تخفیف ویژه جهت ثبت‌نام در دوره‌های این گروه آموزشی، گفت: این تخفیفات به مناسبت راه‌اندازی گروه آموزشی خلاقیت و نوآوری تا ۱۵ آبان قابل استفاده علاقه‌مندان است.

 

رئیس اداره آموزش‌های آزاد و کوتاه‌مدت جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها یادآور شد: دوره‌های کوتاه‌مدت گروه آموزشی خلاقیت و نوآوری، متناسب با اقتضائات فراگیران به سه شیوه حضوری، آنلاین و آفلاین ارائه می‌شود.

 

الیاسی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان جهت شرکت در این دوره‌ها می‌توانند با مراجعه به سامانه  اختصاصی مرکز به نشانی https://courses.jz.ac.ir ثبت‌نام کنند.

 

وی در پایان عنوان کرد:  اطلاع‌رسانی‌ همه دوره‌ها در پیام‌رسان ایتا، به آدرس https://eitaa.com/ama_jz انجام می‌شود و عضویت  فراگیران در کانال اطلاع‌رسانی مرکز، ضروری است.

کد خبر 1227308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha