بازدید مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از دفتر نمایندگی خبرگزاری شبستان در این استان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد از دفتر نمایندگی خبرگزاری شبستان در این استان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، احسان عابدی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با حضور در دفتر نمایندگی خبرگزاری شبستان در این استان از فعالیت های این خبرگزاری در پوشش اخبار فرهنگی و هنری و مذهبی استان تجلیل و قدر دانی کرد.

 

در این بازدید که علی حکیمیان، معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد، محسن رستگاری، سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد، حافظه رادمهر کارشناس مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد، مجید پوراسماعیلیان مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد در خصوص فعالیت های این خبرگزاری در استان بحث و تبادل نظر شد.

 

عابدی در این بازدید گفت : یکی از گام های اساسی در جهت تقویت جایگاه رسانه در استان، تخصصی شدن فعالیت های این حوزه است که می توانیم تحولی اساسی ایجاد کنیم.

 

وی ادامه داد: یکی از تاکیدات ما در جامعه امروزی واکنش سریع و پاسخگویی در زمان مناسب جهت پیشگیری از ایجاد ابهام و شبهه در خصوص موضوعات مختلف در جامعه است که توجه مدیران و مسولان مرتبط با بخش های مختلف از این طریق می توانند با شناخت رسانه ها و واکنش سریع به نوعی از ایجاد بحران و جو سازی های رسانه ای جلوگیری کنند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد بیان کرد: پاسخ به شبهات و حتی ابهام ها در زمان مناسب می تواند اعتماد مردم را جلب کند و در جهت اعتماد سازی گام بردارد.

 

وی همچنین با اشاره به فعالیت خبرگزاری شبستان در حوزه فرهنگی، مذهبی و اجتماعی در استان گفت: خبرگزاری  شبستان سال ها است که در عرصه دین و اندیشیه فعال است و در پوشش اخبار استان نیز این امر مشهود است.

 

 

وی گفت: با وجود خبرگزاری شبستان، ظرفیت خوبی در این حوزه داریم که می توانیم با استفاده از گزارش های مختلف در حوزه های اندیشه، اجتماعی، مذاهب و فرهنگ در راستای اطلاع رسانی و جریان سازی رسانه ای گام برداریم.

 

عابدی در پایان گفت: ما باید جایگاه رسانه ای شبستان را به حوزه های مختلف معرفی کنیم تا بتوانیم فعالیت های مختلف فرهنگی، هنری و مذهبی را به اطلاع جامعه برسانیم و همچنین سوژه های مختلف را پیگیری کنیم.

 

 

در پایان این بازدید نیز احسان عابدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد از سید ضیا میررحیمی مدیردفتر نمایندگی خبرگزاری شبستان در استان یزد قدردانی کرد.

کد خبر 1227324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha