روشنگری در خصوص حملات جنگ نرم و سخت دشمنان رسالت امروز مدیران و مسئولان است

عبداللهی با اشاره به اهمیت تحقق سیاست های دولت مردمی سیزدهم گفت: در شرایط کنونی و با توجه به هجمه های متعدد دشمنان و استعمارگران ضروری است نسبت به چرایی حملات جنگ نرم و سخت از طرف دشمنان روشنگری انجام شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « مجتبی عبداللهی» طی نشست شورای اداری که شنبه ۷ آبان در استانداری البرز برپا شد گفت: تحقق و اجرای عدالت، فساد ستیزی و پاسخگویی به مطالبات مردم در دستور کار مسئولان و مدیران البرز است. 

 

استاندار البرز افزود: در شرایط کنونی و با توجه به هجمه های متعدد دشمنان و استعمارگران ضروری است نسبت به چرایی حملات جنگ نرم و سخت از طرف دشمنان روشنگری انجام شود. 

 

وی با اشاره به اهمیت عدالت محوری بیان کرد: دولت سیزدهم با رویکرد عدالت طلبی و فسادستیزی و شعار مردمی فعالیت خود را آغاز کرده است. 

 

وی اظهار کرد: حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ یکی دیگر از برنامه های دشمنان است که با هدف خدشه وارد آوردن نسبت به استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی وارد شد. 

 

عبداللهی با اشاره به اهمیت آگاهی بخشی و اقناع افکار عمومی بیان کرد: دیدارهای چهره به چهره در مساجد محل با هدف شنیدن نیازها و مطالبات مردم از جمله برنامه های استانداری است.

 

استاندار البرز خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین برنامه های پیش رو از طرف مسئولان و مدیران، زیباسازی سیمای شهرها و روستاها سطح استان البرز. 

 

کد خبر 1227347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha