آئین ختم سوره یاسین به یاد روح پرفتوح شهدای شاهچراغ (ع) توسط موسسه‌‌های قرآنی استان برپا می شود

طاهری گفت: آئین ختم سوره یاسین به یاد روح پرفتوح شهدای تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (ع) توسط موسسه های قرآنی استان برپا می شود.

«مهدی طاهری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: آئین ختم سوره یاسین به یاد روح پرفتوح شهدای تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (ع) توسط موسسه های قرآنی استان برپا می شود.

 

معاون قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: این حرکت قرآنی با هدف ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و تجدید میثاق با آرمان های انقلاب اسلامی با حضور فعالان قرآنی استان اردبیل است.

 

وی اظهار داشت: چنین حوادث خونین در تاریخ انقلاب اسلامی بسیار دیده شده است و دشمنان اسلام و انقلاب همیشه توطئه های شوم و نقشه های خبیثانه علیه ملت ایران انجام داده اند.

 

طاهری ادامه داد: فعالان قرآنی استان اردبیل همبستگی خود را با آرمان های انقلاب و اسلام اعلام کرده اند و در برابر چنین حوادث خونین در کنار ملت ایران ایستاده اند.

 

این مقام مسئول بیان کرد: قرآن آموزان موسسه های قرآنی استان با برپایی این آئین در این غم بزرگ ملت ایران شریک هستند و امید است روح این شهدا قرین رحمت الهی قرار گیرد.

 

معاون قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان افزود: امید است به حمدالهی نیروهای امنیتی کشور عامران و مسببین این جنایت خبیثانه را به اشد مجازات خود برسانند.

 

کد خبر 1227349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha