ضرورت گسترش فعالیت‌های مراکز قرآنی در استان کرمانشاه

جمشیدی، گفت: تربیت افراد و بالا بردن سواد و معلومات قرآنی جوانان و نوجوانان از اهداف مهمی است که مؤسسات قرآنی باید به دنبال آن باشند.

سیده‌ندا جمشیدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه، با اشاره به برقراری دوره های آموزش قرآن، گفت: باید زمینه گسترش فعالیت‌های قرآنی در جامعه توسط مؤسسات قرآنی با برنامه‌ریزی مناسب محقق شود زیرا قرآن راه نجات انسان ها است و حتی یک آیه می تواند تاثیرات بسزایی در دل و جان انسان داشته باشد.

 

رئیس هیئت مدیره مؤسسه نور بقیة‌الله‌ الاعظم(عج) کرمانشاه، افزود: انتظار می‌رود با فعالیت بیش از پیش مؤسسات و خانه‌های قرآنی در سطح استان  شاهد ترویج فرهنگ دینی و آموزه‌های قرآنی باشیم.

 

وی خاطر نشان کرد: هدف از تشکیل مؤسسه قرآنی تقویت و ترویج فعالیت‌های قرآنی در جامعه به‌ویژه در بین جوانان و نوجوانان برنامه‌های مختلف آموزشی برگزار می‌کند.

 

جمشیدی، تصریح کرد: پرداختن به فعالیت‌های قرآنی و توجه ویژه به رعایت اصول و نکات قرآنی، آثار و برکات فراوانی در زندگی دنیا و آخرت به همراه داردو یادگیری این فعالیت‌ها به مانند یادگیری هر حرفه و مهارتی نیازمند آموزش و یادگیری اصول و روش‌های خاص خود است.

 

رئیس هیئت مدیره مؤسسه نور بقیة‌الله‌ الاعظم(عج) کرمانشاه،اظهار کرد:دوره‌های رایگان قرآنی در مؤسسه نور بقیة‌الله(عج) به شیوه غیرحضوری برگزار می‌شود،و یکی از اهداف مهم برگزاری برخی دوره‌های رایگان این مؤسسه به‌ویژه در سطح روخوانی این بوده که معتقدیم همگان باید قرآن را حتی در سطح روخوانی فرا بگیرند و برکت این امر بالا رفتن سطح قرآنی خانواده و جامعه است.

 

کد خبر 1227419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha