هفته  بیسج دانش آموزی فرصتی برای گفتگو با جوانان  است

کاکایی با بیان اینکه امروز دانش آموزان مطالبه گر هستند گفت: یکی از تاکیدات رهبر انقلاب نیز این است که جوان باید مطالبه گر باشدواین هفته بهترین فرصت برای گفتگو با جوانان به ویژه دانش آموزان است.

مجتبی کاکایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه ، با اشاره به آغاز هفته بسیج دانش آموزی ،گفت :شعار هفته بسیج دانش آموزی امسال تحت عنوان «ایران قوی» نامگذاری شده است لذا تقویت روحیه و فرهنگ استکبارستیزی و مقاومت از برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی است.

 

فرمانده سپاه ناحیه سرپل‌ذهاب،افزود: هفته بسیج دانش آموزی از هشتم آبان‌ماه جاری با اجرای برنامه های متنوع و مختلفی شروع می شود .

 

وی با اشاره به برنامه های تدارک دیده شده برای هفته بسیج دانش آموزی، خاطر نشان کرد:برگزاری مراسم صبحگاه دانش آموزی و به صدا درآوردن زنگ استکبار ستیزی ،تجدید بیعت با آرمان های شهدا و ارزش های انقلاب اسلامی ،سرکشی از خانواده های معظم شهدای دانش آموز ، غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا ،دیدار با امام جمعه شهرستان، توزیع پک لوازم التحریر در سطح مدارس روستایی،برگزاری کلاس های تقویتی برای دانش آموزان مستضعف از شاخص ترین برنامه های  هفته بسیج دانش آموزی است.

 

کاکایی اظهار کرد: اجرای پویش هفته بسیج دانش آموزی، رزمایش جهادگران فاطمی، برگزاری مسابقات فرهنگی در سطح مدارس، همچنین شرکت منسجم بسیجیان در راهپیمایی روز جهانی مبارزه با استکبار در روز ۱۳ آبان ماه از دیگر برنامه های هفته بسیج دانش آموزی خواهد بود.

 

فرمانده سپاه ناحیه سرپل‌ذهاب، گفت: همه اقشار جامعه در شکل گیری پیروزی در روز ۱۳ آبان نقش آفرین بوده اند و در طول هفته بسیج دانش آموزی از همه اقشار دعوت می کنیم در این راهپیمایی حضور یابند که با روز جمعه تلاقی یافته و همت بیشتری را می طلبد.

کد خبر 1227433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha